Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@02:37:03 GMT

تمرکزگرایی یکی از عوامل عواقب عقب ماندگی کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۳۳۸۷

تمرکزگرایی یکی از عوامل عواقب عقب ماندگی کشور

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکزگرایی یکی از عوامل اصلی عوامل عقب ماندگی کشور است.

به گزارش ایسنا، علی قربانی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: وزارتخانه ها می توانند برخی از اختیارات خود را به استان ها واگذار کنند تا بخشی از مشکلات در این رابطه مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر در چند سال گذشته وابستگی کشور به نفت قطع می شد اکنون دشمنان نمی توانستند ما را تهدید کنند، ادامه داد: اگر جلوی فرارهای مالیاتی گرفته می شد، مالیات از بخش هایی همچون شرکت های بزرگ، خانه های خالی و ... اخذ می شد، وابستگی کشور به نفت کمتر می شد و دشمنان نمی توانستند ما را تهدید کنند.

قربانی تصریح کرد: کشوری که در سلول های بنیادین رتبه دوم جهان را دارد و در تولید نفت و گاز در رتبه‌های نخست قرار دارد نباید نگران این باشد که نفت را نمی خرند. 

وی با اشار به اینکه سالانه چندین هزار میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت می شود اظهار کرد: در جلسه غیر علنی مجلس اعلام شد که ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در کشور پرداخت می شود، و این مواردی است که پیش از این مطرح نشده و اکنون مطرح می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نفت یارانه پنهان فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟

 به گزارش پارس نیوز، آسفالت تونل کندوان، بیش از دو سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است.

 

مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است. این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند.

  منبع : دنیای اقتصاد              

دیگر خبرها

  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت