Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه عبدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد از  ۵۰ هزار جلد کتاب با موضوعات علمی، ادبیات، تاریخی و جغرافیا در مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیز بهره‌مند شده اند.
وی با بیان اینکه  ۱۰ هزار جلد کتاب از ابتدای امسال از پنج واحد کتابخانه ای کانون پرورش فکری این شهرستان به امانت داده شده است، اظهار داشت: ۱۰ مربی تمام وقت و نیمه وقت در پنج مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲ مرکز در خمین، یک مرکز در قورچی باشی، یک مرکز در روستای شهابیه و یک مرکز در روستای رباط مراد به شکل ثابت فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدی گفت:: مراکز پرورش فکری کودک و نوجوان خمین برای آموزش های کیفی و فعالیت های هدفمند و موثر به چهار مربی کارآزموده نیاز دارد.  

وی تاکید کرد: مراکز کانون در طول سال، فعالیت‌های متعددی شامل مسابقه، جشنواره و برنامه های فرهنگی و آموزشی مناسبتی اجرا می کنند که کیفیت این برنامه ها به تقویت بنیه نیروی انسانی متخصص بستگی دارد.
عبدی یادآور شد: یکهزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان در سنین ۶ تا ۱۷ سال به صورت ثابت از فضای کانون های پرورش فکری خمین استفاده می کنند که شمار آنان در طول سال تحصیلی به دلیل برگزاری طرح کانون مدرسه و حضور هفتگی دانش آموزان مدارس در این مراکز افزایش می یابد.
وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با هفته ملی کودک در مراکز پرورش فکری کودک و نوجوان خمین گفت: این برنامه‌ها شامل قصه‌گویی، نمایش فیلم، مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات هنری، بازی‌های محلی و فکری، نمایش عروسکی و معرفی شخصیت‌های علمی، ادبی و مذهبی بوده است.
خمین در جنوب استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت و ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز است.
۶۰۱۲*۹۹۳۰
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی خمین آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند