Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@02:18:58 GMT

نشان افتخاری که 13 سال رسانه ای نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۳۸۷۱

مرکز اطلاع رسانی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای اعلام کرد نشان درجه یک نصر 13 سال قبل به سرلشگر باقری اعطا شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در پی انتشار اخباری مبنی بر اعطای نشان نصر درجه یک به سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستادکل نیرو‌های مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نشان «درجه دو نصر» ۱۳ سال پیش از سوی فرمانده معظم کل قوا به سرلشکر باقری اعطا شده و ارتباطی به موضوع نشان‌های اعطا شده اخیر از سوی معظم له ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بازدید 2 روز پیش سرلشگر باقری از سپاه محمد رسول الله (ص)، نشان درجه یک نصر،روی سینه این فرمانده نظامی کشورمان دیده شد و با توجه به اینکه اعطای این نشان ارزشمند به این فرمانده دوران دفاع مقدس پیش از این رسانه ای نشده بود، این تصور ایجاد شد که اعطای نشان، اخیرا صورت گرفته است.   نشان نصر درجه یک بالاترین نشان نظامی در حوزه پشتیبانی رزم است و در سه سطح یک، دو و سه به فرماندهان و افرادی که در حوزه پشتیبانی نقش ایفا می‌کنند، اعطا می‌شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

در ملاقات رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشور در مذاکرات هسته ای، ابعاد مختلف همکاری های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باقری ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های ایران و آژانس، بر ضرورت بی طرفی و حرفه ای گری آژانس به عنوان یک سازمان تخصصی تاکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت: فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب تعهدات بین المللی از جمله معاهده عدم اشاعه است.

رافائل گروسی نیز در این دیدار، سفر خود به تهران را نشانه اراده آژانس برای حفظ فضای سازنده در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • رسانه عبری: آمار نشان می‌دهد اسرائیل همه چیز را می‌بازد
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند