Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ژاپن تایمز، صبح امروز، رسیدن یکی از قدرتمندترین طوفان‌های تاریخ به سواحل شیزوکای ژاپن که رکورد میزان بارندگی، بادهای قدرتمند و سیلاب‌های شدید را زده است، زندگی در مناطق مرکزی تا شمال ژاپن مختل شد.

با رسیدن طوفان هاگیبیس به مناطق گسترده‌ای از ژاپن، شامل توکیو، کاواساکی و کلان‌شهرهای منطقه کاناگاوا، دستور تخلیه صدها هزار نفر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگرانی از رانش زمین، ۱۸۸ هزار نفر از هاچیوجی و ۴۳۲ هزار نفر از ادوگاوا، جا به جا شده‌اند. 

از ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر امروز به وقت ژاپن، اخطار باران سیل‌آسای رده ۵ در این مناطق صادر شد که این بالاترین سطح اخطاری است که تا به حال از سوی هواشناسی ژاپن صادر شده است. 

از روز جمعه با هجوم مردم برای انبار کردن آذوقه، قبل از آغاز طوفان، قفسه‌های بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ خالی شده است. 

پیش‌بینی شده است که این طوفان به سرعت باد متوسط ۱۶۲ کیلومتر بر ساعت و بارش ۵۰۰ میلیمتر باران خواهد رسید. تا کنون حداقل ۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر مجروح شده‌اند. 

راه‌آهن ژاپن حرکت تمام قطارهای خود مسیرهای بین توکیو و ناگویا را در روز شنبه لغو کرده است و بیش از ۱۶۰۰ پرواز هم به علت این طوفان زمین‌گیر شده‌اند. 

دو مسابقه راگبی هم که قرار بود در استادیوم نیسان یوکوهاما و استادیوم تویوتا در آیچی برگزار شوند، لغو شدند. این اولین بار در تاریخ مسابقات جهانی راگبی است که مسابقه‌ای لغو می‌شود.

کد خبر 4744299

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان سیل ژاپن اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت نفت بازار سهام دلار وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی مالیات بیژن نامدار زنگنه جنگ تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر فیلم برنده بهترین جلوه‌های ویژه اسکار باشید

آفتاب‌‌نیوز :

این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و ماجراجویی است که در آن مینامی هنابه، ساکورا آندو، ریونوسوکه کامیکی، ریکاکو میورا و مونتاکا اوکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سیاوش شهبازی ترجمه و مریم رادپور مدیریت دوبلاژ این فیلم را به عهده دارند. همچنین محمدرضا فصیحی نیا، فرزاد احمدی، امیررضا قلی‌نژاد، ابوالفضل شاه بهرامی، سعید میری، همایون عبداللهی و سورنا حدادی نیز دوبله «گودزیلا منهای یک» را انجام داده‌اند.

داستان این فیلم از این قرار است که کشور ژاپن پس از جنگ، ویران شده و در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول پیکر و ترسناک پدیدار می‌شود. کویچی شیکیشیما، مردی جوان که در تلاش است زندگی خود را پس از جنگ بازسازی کند. کویچی در ابتدا به گودزیلا به عنوان یک تهدید خارجی نگاه می‌کند، اما به تدریج متوجه می‌شود که گودزیلا نمادی از خشونت و ویرانی جنگ است و در ادامه اتفاقاتی رخ می‌دهد که قصه‌ای ملتهب و پرهیجان را شکل می‌دهند.

«گودزیلا منهای یک» همچنین جایزه بهترین جلوه‌های ویژه از آکادمی اسکار ۲۰۲۴ را نیز به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا تعداد خانه‌های خالی در ژاپن رو به افزایش است
  • منتظر فیلم برنده بهترین جلوه‌های ویژه اسکار باشید
  • تعیین تکلیف بزرگترین پرونده ثبتی کشور پس از نیم قرن
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • ساخت پناهگاه نمادین جوانان فلسطینی با قوطی های کنسرو
  • پناهگاه قوطی کنسروی فلسطینی‌ها: فریاد رنج در میان جنگ (+فیلم)
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد