Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:00:58 GMT

کارگاه های هنری اربعین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۱۱۳

کارگاه های هنری اربعین برگزار می‌شود

به گزارش روز شنبه دانشگاه سوره، «مهران هوشیار»  با یادآوری هدف دانشگاه سوره برای ترویج فرهنگ دینی و هنری در جامعه گفت: در هفته منتهی به اربعین حسینی سه برنامه مناسبتی به منظور بزرگداشت این ایام تدارک دیده شده است.

وی نخستین برنامه­ را تعزیه­ خوانی توسط گروه «بدر خیبر» عنوان کرد و گفت: این برنامه به مدت دو روز در دانشکده هنر و دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره اجرا شد که با حضور رئیس دانشگاه استقبال خوب دانشجویان را نیز در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی و فرهنگی در ادامه به برگزاری کارگاه ­های هنری به همین مناسبت اشاره کرد و افزود: دوشنبه ۲۲ مهر کارگاه نقاشی با موضوع واقعه عاشورا و حماسه امام حسین (ع) با حضور احمد خلیلی فرد استاد نقاشی دانشگاه سوره و تعدادی از فارغ التحصیلان رشته نقاشی این دانشگاه برگزار می شود.

هوشیار ادامه داد: طبق طراحی صورت گرفته، این نقاشی روی بومی با ابعاد یک و نیم در سه متر در نگارخانه آیه خلق خواهد شد و قرار است در یکی از معابر شهر تهران یا ادارات مرتبط با شهرداری نصب شود.

وی از برگزاری کارگاه هنری نقاشی خط خبرداد و گفت: روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه این کارگاه با موضوع حماسه عاشورا و ابعاد معنوی این واقعه، با حضور چهار تن از اساتید برجسته و صاحب نام در این عرصه و نیز دانشجویان دانشگاه سوره در نگارخانه آیه برگزار می‌­شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره ابراز امیدواری کرد: آثار تولید شده در این کارگاه­ ها به صورت نمایشگاه در نگارخانه آیه برای بازدید عموم به نمایش درآید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس دانشگاه سوره اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین یغمایی ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰ هزار و شش نفر برای کنکور سال ۱۴۰۳ در استان ثبت نام کردند، ابراز داشت: رقابت بر سر کرسی دانشگاه‌ها از امروز پنج شنبه آغاز شده است.

وی ضمن بیان اینکه آزمون سراسری کنکور در روز جمعه و شنبه ششم و هفتم اردیبهشت ادامه دارد، افزود: گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی امروز پنج شنبه آزمون دادند.

نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری ضمن بیان اینکه سایر گروه‌ها فردا و پس فردا امتحان خواهند داد، ابراز داشت: مرحله دوم آزمون سراسری هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه نتیجه آزمون سراسری نیمه مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد، تصریح کرد: دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، دانشگاه سمنان، دانشگاه دامغان و دانشگاه گرمسار از جمله حوزه‌های مهم امتحانی کنکور هستند.

وی افزود: شمار داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال جاری نسبت به سنوات گذشته با روند افزایشی مواجه بوده است.

کد خبر 6088494

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود