Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:39:23 GMT

قربانی: کامبوج برای ایران حریف تمرینی بود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۲۰۰

قربانی: کامبوج برای ایران حریف تمرینی بود

«پیروز قربانی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد کامبوج برای تیم ملی فوتبال ایران حریفی دستگرمی بود.

وی افزود: بازی ایران و کامبوج، نبردی یک‌طرفه بود و شاگردان «مارک ویلموتس» موفق شدند حریف خود را در ورزشگاه آزادی گلباران کنند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: ایران برای صعود از گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا کوچک‌ترین مشکلی نخواهد داشت و به طور حتم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی تصریح کرد: ویلموتس به بازی هجومی علاقه خاصی دارد و در این چند مسابقه که هدایت تیم ملی را بر عهده داشته، شاهد بوده ایم که تیمش را با سه مهاجم به زمین می‌فرستد.

وی تاکید کرد: اگرچه بازی بعدی ایران مقابل بحرین در خانه حریف است اما شاگردان ویلموتس این توانایی را دارند تا به پیروزی دیگری برسند.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: مهمترین اتقاق بازی ایران و کامبوج حضور زنان در ورزشگاه آزادی بود که صحنه‌های جالبی را رقم زدند و امیدوارم حضور آنان در آینده نیز تداوم داشته باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی ورزشگاه آزادی ایران پیروز قربانی کامبوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

او ادامه داد: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم آلومینیوم درباره انتقادهایی که در چند وقت اخیر بابت گل نزدن در ترکیب تیمش تحمل شد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، افزود: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام