Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@06:18:27 GMT

زیبا سازی پوست بدون جراحی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۴۸۵

زیبا سازی پوست بدون جراحی

انتخاب بین روش های معمول زیبایی و برخی روش های پزشکی برای زیبایی صورت بسیار دشوار است. گاهی اوقات همین روش می تواند یا "آرایشی" یا "پزشکی" باشد. در ابتدا افراد روش های معمول آرایشی را امتحان می کنند سپس به سراغ روش های پزشکی زیبایی صورت می روند. این روش های پزشکی و زیبایی انواع مختلفی اعم از لیفت با نخ ، از بین بردن غبغب و فرم دهی بینی بوتاکس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی چند نمونه از این روش ها می پردازیم.

لیفت و زیبایی بینی

Rhytidectomy که به عنوان لیفت بینی نیز شناخته می شود، قصد دارد تا چین و چروک ها را از بین ببرد و پوست صورت را محکم کند تا به ظاهری جوان تر برسد. این روش هم با نخ و هم به صورت جراحی انجام می شود. لیفت ابرو، پلاستیک یا لیفت پیشانی با هدف از بین بردن علائم پیری با بالا بردن افتادگی ابرو , لیفت بینی با نخ و رفع چین و چروک های پیشانی یا خطوط نگران کننده است.

غالباً در کنار سایر روش های آرایشی برای دستیابی به ظاهر هماهنگ تر و زیبایی صورت انجام می شود. تقویت چانه با هدف برجسته تر شدن پوست و ایجاد تعادل بهتری برای زیبایی صورت است. بسته به اندازه گیری های انجام شده قبل از عمل، ممکن است همزمان با جراحی زیبایی بینی انجام شود. این عمل را می توان با کاشت پروتز یا از طریق دستکاری استخوان چانه انجام داد. سپس برای زیبایی صورت افراد زیادی از عمل رفع غبغب استفاده می کنند. امروزه به جای استفاده از جراحی ها با استفاده از نخ پوست صورت را لیفت می کنند همچنین به بینی خود فرم می دهند. این روش بدون بیهوشی و خونریزی انجام می شود. فرم دهی بینی با نخ نیز از جمله روش های موثر زیبایی بینی میباشد.

 لایه برداری پوست

لایه برداری شیمیایی ممکن است به درمان آکنه، زخم یا چین و چروک کمک کند. یک لایه برداری سبک یا سطحی از آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) مانند گلیکولیک، شیرین یا اسیدهای میوه برای درمان بیرونی ترین لایه های پوست استفاده می کند. درمان به اندازه بعضی از لایه برداری های دیگر عمیق نیست، بنابراین زمان بهبود، حداقل است. یک لایه برداری متوسط ​​معمولاً شامل TCA (اسید تری کلرواستیک) غلظت های مختلف است. بهبودی و درد نسبت به لایه برداری های سبک تر قابل توجه است. قرمزی و پوسته پوسته شدن ممکن است برای چند روز یا هفته ادامه یابد.  بهتر است تمام این روش هارا در کلینیک پوست آرمان الهیه انجام دهید.

جراحی زیبایی صورت

در طی چند دهه گذشته پیشرفت زیبایی صورت به طرز چشمگیری تحول یافته است. آنچه که قبلاً فقط به عنوان یک عمل سطحی در نظر گرفته می شد، اکنون یک روش پیچیده و ظریف است که نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق قبل از عمل، درک تغییرات اساسی پیری مبتنی بر آناتومیک و توجه جدی به جزئیات دارد. طبق اعلام انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، 125،697 عمل جراحی صورت در سال 2017 انجام شد. جای تعجب نیست که با توجه به این پیشرفت ها، عمل جراحی جوان سازی صورت هنوز هم روشی بسیار متداول با درجه بالایی از رضایت بیمار با وجود افزایش در درمان های پیری به صورت غیر جراحی است. با درک بهتر آناتومی صورت و عوارض بالای عمل های جراحی باید بدانیم که استفاده از روش های غیر از جراحی بیشتر به ما کمک خواهند کرد.

بوتاکس

بوتاکس یک فرم خالص از سم بوتولینوم است که از باکتری ها به دست می آید. اگرچه در مقادیر بیشتر کشنده است، اما مقدار کم و تنظیم شده ی بوتاکس را برای اصلاح چین و چروک ها، می توان با خیال راحت برای چندین دهه استفاده کرد. بوتاکس با مسدود کردن سیگنال های عصبی در عضلات محل تزریق، کار می کند. هنگامی که آن سیگنال های عصبی قطع شود، عضله مبتلا به طور موقت فلج یا یخ زده می شود.

بدون حرکت این عضلات منتخب در صورت، ممکن است چین و چروک خاصی نرم شود، کاهش یابد یا حتی برداشته شود. بوتاکس و سایر روش های درمانی که با سم بوتولینوم انجام می شوند، گاهی اوقات به عنوان سیستم های عصبی یا نوروتوکسین ها گفته می شوند. درمان های ساخته شده با سم بوتولینوم تحت نام های تجاری Botox Cosmetic ،Dysport و Xeomin فروخته می شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کلینیک پوست و مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم معجزه

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم معجزه معرفی میکنیم چند بخش تقسیم کرد یکی از مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن راحتی از بین میبرد راحتی از بین میبرد جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت پماد خشخاش عمده چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید فروشگاه شیک کویین نمونه محصولات در کانال روبیکا و واتساپ برای شما عزیزان گذاشتم حتما به کانال ما سر بزنید شماره کانال 09031005468درخدمت شما هستیم

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل جلد قرمز

پاستور درجه یک مرهم قهوه ای مرهم سبز روغن آرگان عصاره شیرین بیان سفید آب نقره زرد چوبه خاکشیر ارچ

ویژگی کرم معجزه گیاهی ضد لک و کک لک های بارداری از بین بردن جای جوش صورت پاکسازی پوست صورت کاهش دهنده عالی سیاهی دور چشم ضد التهاب و درمان آفتاب سوختگی پیشگیری کننده چین و چروک صورت ترمیم کننده سلول های آسیب دیده میزان رضایت بالا اثر بخشی بعد از 7 روز مواد گیاهی روغن هسته انگور روغن نارگیل عصاره شیر الاغ کرم دست ساز است ویتامینe کرم گلدن شاین عمده ضد لک کاربرد چیست؟

چگونه معجزه دست ساز مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب( کرم معجزه با صابون رزد چوبه ) شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم وایت رز را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم معجزه وی ای پی روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان خوب مصرف کنید

خواص کرم معجزه با صابون صندل اصل 

خواص کرم معجزه را میتوان به چند بخش تقسیم کرد که مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن برایپوست صورت و حتی پوست بدن هم میباشد ، این کرم با کاهش رنگدانه های پوست و ترمیم مجدد آن لک های قدیمی که شامل لک های دوران بارداری و یا لک های آفتاب سوختگی میباشد را به راحتی از بین میبرد ، همچنین اگر مرتب جوشمیزنید و نمیدونید چیکار کنید ترکیبی از صابون معجزه و همچنین این کرم یک راهکار تست شده و جوابگو برای این مشکل شماست

کرم معجزه شب چه عوارضی دارد

همونطور توضیح دادیم عوارض معجزه دست ساز فیک خرید کرم هست که پوست دوچار مشکل میکنند

پیشنهاد بنده این هست که در صورتی که پوستتان لک ندارد از کرم های ضد لک حتی گیاهی استفاده نکنید از محصولات کرم های ابرسان تهیه کنند در فروشگاه شیک کویین خرید کنید.کرم وایت رز عمده  موجود هست.

 

 

خواص کرم دست ساز گیاهی چیست؟

1- روشن کننده و ضد آکنه قوی پوست

2- مناسب برای لک و جای جوش

3- کاهش منافذ باز پوستی

4- لیفت کننده و سفت کننده پوست

5- از بین برنده لک صورت

6- کاملا گیاهی

7- مناسب برای خانم ها و آقایان

کاربرد کرم معجزه شب چیست؟

فرق کرم وایت رز و کرم معجزه

دیگر خبرها

  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • کرم معجزه
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟