Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:59:52 GMT

مخزن سوخت در فرودگاه کلاله ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۶۰۱

مخزن سوخت در فرودگاه کلاله ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی متانت ظهر شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید فرودگاه کلاله اظهارکرد: فرودگاه کلاله باید مجهز به «مخزن سوخت» شود تا امکان پرواز مسافری پایدار در آن فراهم شود.

وی افزود: گفتگوهای لازم در این خصوص با استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان انجام شده لذا ضرورت دارد این کار به صورت جمعی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متانت گفت: با احداث «مخزن سوخت» اعتماد و تمایل ایرلاین ها برای برقراری پرواز از این فرودگاه فراهم می شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تمامی زیر ساخت ها برای نشست و برخاست هواپیمای مسافری تا فوکر ۱۰۰ در این فرودگاه فراهم است.

متانت اشاره ای به ضرورت حصارکشی فرودگاه کلاله کرد و گفت: به زودی با اعتبار تخصیصی ۹ میلیارد تومان، ساخت دیواری به طول ۱۲ کیلومتر در فرودگاه کلاله شروع می شود.

وی بیان کرد: با توجه به ویژگی های فرودگاه کلاله و کمی ترافیک موضوع آموزش خلبانی و پروازهای تفریحی در این فرودگاه در حال پیگیری است و هم اکنون هواپیماهای کوچک آموزشی در این فرودگاه قرار گرفته که به محض اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشور فعالیت آموزشی خلبانی و تفریحی از سوی بخش خصوصی در فرودگاه کلاله شروع می شود.

گفتنی است، فرودگاه کلاله در حدود ۱۲۰ کیلومتری شرق گرگان، باندی به طول دو هزار و ۲۰۰ متر و عرض ۴۵ متر با داشتن آتش نشانی، برج مراقت، ترمینال مسافری و سایت اداری چند مدتی است پرواز مسافری ندارد.

قابل ذکر است که در آیینی با حضور فرماندار کلاله، علی متانت مدیرکل فرودگاه های استان از زحمات عبدالخلیل صادقی رئیس پیشین فرودگاه کلاله قدردانی و مهدی جمشیدی به عنوان سرپرست فرودگاه کلاله معرفی شد.

همچنینی در این مراسم، جعفر حیدرپور هم به عنوان حراست فرودگاه کلاله منصوب شد.

کد خبر 4744475

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاله فرودگاه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری بیرجند شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)