Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه زائران همچنان از مرزهای‌ چهارگانه تردد می‌کنند، گفت: بار نسبتا سنگینی در ورودی شهرهای مهران، خسروی و مرز‌های شلمچه و چذابه را شاهد هستیم؛ همچنین بار خروج و ورود به سمت کشورمان نسبت ۳۰ به ۷۰ است، افزون بر این بار رفت به سمت مرز‌های چهارگانه در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: اکنون به لحاظ کنترل ترافیک، شرایط ویژه‌ای را می‌گذرانیم، در سه روز آخر می‌توانیم با یک طرفه کردن برخی از معابر، به تخلیه جمعیت و روان سازی بار برگشت کمک کنیم، اما در حال حاضر در هر دو مسیر رفت و برگشت شاهد بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای هستیم؛ امکان ایجاد محدودیت‌های ترافیک میسر نیست و بی‌توجهی رانندگان در مسیر‌های مواصلاتی گره‌های ترافیکی و راهبندان‌های قابل توجه ایجاد می‌کند.

سردارحسینی با اشاره به وقوع برخی تصادفات در روزهای قبل گفت: روز قبل شاهد تصادفاتی در مسیر کرمانشاه به سمت ایلام به دلیل انحراف به چپ تعدادی از خودروها بودیم که منجر به بسته شدن کامل مسیر شد. توصیه ما به رانندگان این است که به شدت از عجله و شتاب بی مورد اجتناب کنند.  زائران با نظم و انظباط  می‌توانند سریع‌تر به مقصد برسند و هرگونه بی نظمی  شرایط را برای تردد زائران سخت‌تر می‌کند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه تمام محور‌ها باز است، گفت: به دلیل ظرفیت محدود در قصر شیرین و خسروی، ممکن است محدودیت‌هایی برای تردد ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی ایران برای پذیرش نامحدود زائران پاکستانی/ بیش از ۴۱ هزار زائر از مرز میرجاوه وارد کشور شدند 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها