Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:31:09 GMT

نبود هلدینگ سرمایه گذاری در مازندران خلاء است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۷۴۸

نبود هلدینگ سرمایه گذاری در مازندران خلاء است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر شنبه در نشست زنان کارآفرین استان، نبود شرکت بزرگ هلدینگ و سرمایه گذاری را از مشکلات بیان کرد و گفت: با راه اندازی این شرکت، در جاهایی که نیاز به حمایت هستیم نظیر صنایع دستی و غیره می تواند سرمایه گذاری مطلوبی صورت دارد.

وی یادآور شد: با ایجاد شرکت بزرگ و هلدینگ و خریداری سهام آن توسط مردم و بانک ها می توان سرمایه اولیه برخی طرح های بزرگ را فراهم کرد و در این شرکت بزرگ سرمایه گذاری 100 نفر از سرمایه گذاری جمع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان یادآور شد: همواره خلاء سرمایه گذاری کلان در استان وجود داشته و با ایجاد شرکت بزرگ و هلدینگ این خلاء رفع خواهد شد.

وی خواستار برند سازی محصولات تولیدی در استان شد.

سمیه قاسمی طوسی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار داشت: امیدواریم در سهم بانوان مازندران از پست های مدیریتی در استان محقق شود و این امر به همکاری دستگاه های مختلف بستگی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون قول های مساعدی از دستگاه های مختلف برای پست های مدیریتی بانوان کسب کردیم گفت: پیگیری و مطالبه گری مسائل و موضوعات مختلف بانوان از مهمترین درخواست ها است.

کد خبر 4744497

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران کارآفرینی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • نام استقلال تغییرناپذیر است