Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:28:40 GMT

جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۸۱۰

جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری ضروری است

علی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان می تواند در کشاورزی و دامپروری جایگاه ویژه ای در کشور داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چهارمحال وبختیاری ظرفیت های بیشماری برای توسعه دارد، افزود: بخش کشاورزی زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان در تمام بخش ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون در شرایط تحریم شدید هستیم و آرزوی ما ساختار بودجه بدون نفت است لذا امید است این شرایط فراهم شود تا روزی درآمد نفتی صرف زیرساخت شود.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  باید در شاخص های کشاورزی، سطح زیر کشت نوین رشد خوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری ضروروی است.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری با ورود سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله بخش کشاورز محقق می شود.

کد خبر 4744444

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مجلس شورای اسلامی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است