Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی به خودباوری لازم رسیده‌‌اند و می‌توانند به راحتی بحرین را شکست دهند.

حمید علیدوستی درباره پیروزی 14 گله تیم ملی ایران مقابل کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: در حال حاضر موج خوبی در تیم ملی آغاز شده و در تیم شادابی و نیرویی وجود دارد که قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاهده می‌کنیم که کی‌روش بعد از جدایی، رویه خوبی برای آینده به جا گذشته و ما الان در هر پست 3-2 بازیکن خوب داریم. این مسئله‌ای است که با توجه به نگاه و توجه خوب ویلموتس به لیگ برتر می‌تواند پیامدی برای جمع شدن همه پتانسیل کشور باشد.

وی با اشاره به دعوت از محمد محبی و دبل این بازیکن در نخستین بازی ملی‌اش, ادامه داد: با اضافه شدن استعداد‌های لیگ, گنجینه‌ای قوی و شاداب در تیم ملی داریم و ویلموتس هم از این مورد خوب استفاده می‌کند. این تفکری بوده که ویلموتس در بلژیک داشته و الان رگه‌هایی از این تفکر را در تیم ملی ایران می‌بینیم. تهاجمی بودن, میل به پیروزی و آزادی عمل در استفاده از خلاقیت‌ بازیکنان می‌تواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد. در بازی با کامبوج شاهد بودیم که درک, شعور و شادابی به تیم تزریق شده است.

طبیعتاً تیم‌هایی مانند بحرین و عراق نسبت به کامبوج باکیفیت‌تر هستند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران, درباره دیدار روز سه‌شنبه این تیم مقابل بحرین, گفت: طبیعتاً تیم‌هایی مانند بحرین و عراق که همگروه ما هستند نسبت به کامبوج باکیفیت‌تر هستند. فکر می‌کنم ویلموتس این تفکر را برای تیم‌های قوی‌تر هم دارد که با شادابی از پتانسیل تهاجمی تیمش استفاده کند.

علیدوستی درباره اینکه بحرین در هفته نخست مسابقات انتخابی جام جهانی کامبوج را تنها با یک گل شکست داده و آیا با توجه به پیروزی 14 گله ایران مقابل کامبوج, می‌توان انتظار داشت که تیم ملی در بازی با بحرین کار راحتی داشته باشد, تصریح کرد: فارغ از اینکه بحرین چه نتیجه‌ای مقابل کامبوج گرفته, باید بدانیم دیدار با کشو‌رهای عربی مانند بحرین, کویت, اردن و ... همیشه برای ما شرایط متفاوتی رقم زده است. هرچند می‌دانیم بحرین نمی‌تواند از لحاظ فنی با ما رقابت کند و ما خیلی بالاتر از این تیم هستیم اما در هر صورت این تیم همیشه رگه‌هایی از مقاومت را در طول تاریخ مقابل تیم ایران نشان داده است.

وی عنوان کرد: با خودباوری‌ که در بچه‌ها وجود دارد, فکر نمی‌کنم تیم ملی در بازی با بحرین دچار مشکل خاصی شود. تیم ملی فوتبال ایران در دو دوره پیاپی جام جهانی حضور داشته و مقابل تیم‌هایی مانند اسپانیا و پرتغال بازی کرده است. این‌ پیام‌های پیوسته‌ای است که نشان می‌دهد تیم ایران دارای شخصیت بالایی است. بازیکنان تیم ملی به خودباوری رسیده‌اند و می‌توانند به راحتی بحرین را شکست دهند؛ البته بازیکنان تیم ملی آنقدر حرفه‌ای هستند که بحرین را با کامبوج مقایسه نکنند و به حاشیه‌ها کاری نداشته باشند.

ویلموتس به بچه‌ها اعتماد به نفس گل زدن به برزیل را می‌دهد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران, راجع به اینکه مارک ویلموتس اعتقاد دارد تیم ملی باید مقابل برزیل نیز گل بزند, گفت: مربی, یک روانشناس خوب است, وقتی او این حس خودباوری را دارد می‌تواند تیم را از لحاظ روانی آماده کند. احتمالاً سرمربی تیم ملی با این روش ابتدا می‌خواهد تیم را از لحاظ فکری آماده کند و در ادامه وارد بُعد فنی شود. ویلموتس با این کار به بچه‌ها اعتماد به نفس گل زدن به برزیل را می‌دهد. او یک مربی حرفه‌ای است و احتمالاً می‌خواهد با این برنامه‌های ابتدایی تیم را به خودباوری بیشتر برساند.

علیدوستی در پاسخ به اینکه اگر کارلوس کی‌روش سرمربی ایران بود, تیم ملی کامبوج را با 14 گل شکست می‌داد؟ گفت: تفکرات مربیان با یکدیگر فرق می‌کند. کی‌روش ویژگی‌های متفاوتی با ویلموتس دارد و او هم به سبک خودش مربی موفقی بوده است. تیم ملی در زمان کی‌روش فارغ از تاکتیکش، شخصیت پیدا کرد و در هر پست چند بازیکن کارآمد داشت. مربی حرفه‌ای می‌تواند دنباله‌رو مربی قبلی باشد, البته این موضوع از لحاظ فنی نیست و می‌تواند روال سازندگی و رو به رشد بودن را ادامه دهد. در حال حاضر یک گنجینه بزرگ در لیگ وجود دارد که می‌تواند ایران را مقابل همه تیم‌هایی آسیایی موفق کند و به پیروزی برساند./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت:پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد:در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

 پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت:خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم. شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)