Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ام البنین متقی نژاد رییس اداره بهزیستی کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۰۸ سالمند در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی کاشان نگهداری می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد ۵۳ سالمند مرد و ۵۵ نفر زن هستند.

او با اشاره به اینکه ۷۳ نفر از سالمندان نگهداری شده بومی شهرستان کاشان هستند، ابراز داشت: ۳۵ نفر از این تعداد افرادی هستند که از دیگر شهرستان‌ها برای نگهداری و مراقبت به مراکز تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره بهزیستی کاشان از مراقبت ۶۷ سالمند مجهول الهویه خبر داد و افزود: این افراد با حکم مقام قضایی در مراکز مستقر در سطح شهرستان بستری شده اند.

او با بیان اینکه برای هر سالمند مجهول الهویت هشت میلیون و ۵۵۰ هزار ریال یارانه از طرف اداره بهزیستی کاشان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این مقدار یارانه برای هر سالمند دارای سرپرست ماهیانه هفت میلیون ریال است.

متقی نژاد تصریح کرد: مبلغ یارانه پرداختی به مراکز نگهداری سالمندان بابت ارائه خدمات در کل شهرستان بیش از ۸۵۰ میلیون ریال در ماه است.

او همچنین از کمک‌های مردمی و خیرین در نگهداری و مراقبت از سالمندان خبر داد و ابراز داشت: به جز مبالغ یارانه اختصاص داده شده از طرف اداره بهزیستی، بیش از ۷۰ درصد از هزینه‌های دیگر از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

  خدمت رسانی بهزیستی کاشان به سالمندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد