Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:35:40 GMT

توقیف ۴ خودرو شوتی‌ حامل قاچاق در عسلویه

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۲۱۷

توقیف ۴ خودرو شوتی‌ حامل قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی عسلویه در یک عملیات هماهنگ با رصد اطلاعاتی ۴ دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) که از یک انبار در این شهرستان اقدام به بارگیری کالاهای قاچاق می کردند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این خودروها قصد داشتند با خروج از شهرستان عسلویه در استان های همجوار محموله های خود را به مقصدهای از پیش تعیین شده انتقال دهند.

فرمانده انتظامی عسلویه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با استقرار ایست و بازرسی موقت هر ۴ دستگاه خودرو را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودروها ۷۴۳ ثوب کاپشن و ۴۵۰ جفت کفش فاقد مدرک گمرکی کشف شد.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده، گفت: در ارتباط با این پرونده ۴ متهم دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عسلویه شوتی قاچاق پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد