Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک، امسال نیز همانند سال گذشته پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سفر دانشجویان به عتبات عالیات را در دستور کار خود قرار داده است.

بر این اساس طی یک هفته بالغ بر ۲۸۸۰ فقره وام قرض الحسنه به دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسهیلات با هدف تأمین و رفع احتیاجات ضروری سفر دانشجویان به عتبات عالیات در اربعین حسینی (ع)، توسط بانک قرض الحسنه مهرایران به معرفی شدگان از سوی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود.

مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به هر یک از دانشجویان معرفی شده ۱۰ میلیون ریال و برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد حداکثر ۳۰ میلیون ریال است.

تسهیلات ارائه شده بر مبنای عقد قرض الحسنه و با کارمزد سه درصد است و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی حداکثر ۲۰ ماه است.

بر اساس مفاد این قرارداد دانشجویان متقاضی می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی به شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بانک قرض الحسنه مهر ایران وام عتبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر