Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی به عنوان رئیس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیت الله « کاظم صدیقی » در آیین معرفی رئیس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر هرمزگان با برشمردن صفات امام علی(ع) گفت: دعای کمیل، مناجات شعبانیه وکتاب نهج البلاغه نشان از جایگاه والا و جامع امام علی (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با بیان اینکه با وحدت و درایت گام دوم انقلاب اسلامی با صلابت ادامه پیدا می‌کند، افزود: جامعه باید در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با معارف علوی بیش از پیش آشنا شود.

 


حجت الاسلام و المسلمین دکتر « محمد عبادی »، رئیس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر هرمزگان نیز گفت: غدیر منشا وحدت امت اسلامی و متعلق به همه بشریت است.


 

شیخ « علی ماهیگیر »، امام جمعه موقت اهل سنت گهردو سیریک گفت: 100 راوی اهل سنت از واقعه غدیر روایت کردند و برخی نویسندگان اهل سنت در این باره کتاب نوشتند.


 

در این مراسم حجت الاسلام « احمد عامری »، رئیس ستاد بزرگداشت دهه ولایت و امامت هرمزگان نیز گزارشی از عملکرد این ستاد را ارائه داد.


 

گفتنی است؛ در این آیین از خادمان و حامیان غدیر در استان هرمزگان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین زائران اربعین حسینی شیراز کانون های مساجد اربعین ۹۸ موکب اربعین مرز بین المللی شلمچه معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا