Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در حالیکه واتس‌اپ هم برای اندروید و هم برای iOS ارایه شده، اما مثل اینکه کاربران اندرویدی آن امروز هنگام نصب برنامه با صحنه عجیبی مواجه شده‌اند. آنطور که وب‌سایت TNW گزارش داده، واتس‌اپ امروز صبح، بنا به دلایل نامعلومی، از پلی استور ناپدید شده و تنها نسخه‌ای که بر روی پلی استور گوگل ظاهر گردیده، ورژن بیزنس آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به‌علاوه، آن‌دسته از مشترکین واتس‌اپ که لیست اپلیکیشن‌های خود را از پلی استور چک می‌کنند متوجه حذف واتس‌اپ از لیست اپلیکیشن‌های بتا و نصب‌شده خودشان شده‌اند.

اما خبر خوب اینکه، واتس‌اپ اعلام کرده اپلیکیشن به گوگل پلی استور برگشته است. با جستجوی آن در پلی استور، این موضوع قابل تایید است؛ ضمن اینکه اپلیکیشن در حال‌حاضر به تب‌های بتا و نصب‌شده پلی استور هم بازگشته؛ با این‌حال، شرکت هیچ توضیحی درباره علت ناپدید شدن آن نداده است. ماه گذشته هم کاربران ردیت (Reddit) متوجه ناپدید شدن اینستاگرام از پلی استور شده بودند، که خوشبختانه یک روز بعد برگشت. از آنجاییکه هر دو اپلیکیشن واتس‌اپ و اینستاگرام متعلق به فیس‌بوک هستند، به نظر می‌رسد که مشکل مربوط به خود شرکت است.

با این‌حال اگر باز هم نتوانستید واتس‌اپ را در پلی استور پیدا کنید، بهتر است اپلیکیشن پلی استور را یکبار باز و بسته نمایید. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار تکنولوژی واتس ا پلی استور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بایدن بسته لوایح کمک های خارجی را امضا کرد که شامل «قانون حفاظت از شهروندان آمریکایی در مقابل اپلیکیشن های تحت کنترل دشمن خارجی» بود. در واقع لایحه تیک تاک یک روز پس از تصویب در سنا به قانون تبدیل شد.

تیک تاک در بیانیه ای اعلام کرد این قانون را در دادگاه به چالش می کشد که چنین اقدامی ممکن است فروش یا ممنوعیت اپ را به تاخیر بیندازد.

در بخشی از بیانیه آمده است:ممنوعیت تیک تاک غیرقانونی است و این امر را در دادگاه به چالش می کشیم. ما معتقدیم این وقایع و قوانین در واقع واضح هستند و درنهایت ما پیروز خواهیم شد. ما میلیاردها دلار سرمایه گذاری کردیم تا داده های آمریکا و پلتفرم مان را ایمن و عاری از تاثیر و دستکاری خارجی نگه داریم.

این قانون به بایت دنس، مالک تیک تاک حدود یک سال فرصت می دهد تا اپ را به مالکی جدید بفروشد. اگر شرکت نتواند تیک تاک را واگذار کند، در فروشگاه های اپلیکیشن آمریکایی و سرویس های میزبان وب ممنوع می شود.

کد خبر 6088229

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!