Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد مسعود زاهدیان در این باره اظهار کرد: متأسفانه شاهدیم که در برخی از داروخانه ها و عطاری ها کپسول های لاغری اعتیادآور و مخرب توزیع می شود.

وی درباره مواد ترکیبی این کپسول ها افزود: با بررسی های آزمایشگاهی دریافتیم که داخل این کپسول ها ترکیب موادی چون آویشن و یونجه  است، علاوه بر این ترکیبات داخل این کپسول های لاغری مواد روانگردانی چون "متامفتامین" که در بازار سیاه با نام "شیشه" شناخته شده، وجود دارد و این ماده مخدر محرک قوی سیستم عصبی مرکزی با پتانسیل اعتیادآور است و عوارض زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار زاهدیان با اشاره به عوارض مخرب این کپسول ها از کشف مقادیر زیادی از این مخدر جدید در پوشش کپسول های لاغری خبر داد.

وی در پایان گفت: متأسفانه برخی از افراد دانسته یا ندانسته از این کپسول ها برای لاغری و تناسب اندام استفاده می کنند در حالی که از مضرات اعتیاد آور آن بی اطلاع هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد پلیس مبارزه با مواد مخدر پوشش لاغری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربا را برای صبحانه نخورید!

به گزارش خبرآنلاین ،کامکوات یا به قول عده‌ای پرتقال تزئینی از جمله مرکباتی است که هم خام آن با پوست در سبد میوه‌ها خوردنی است هم پخته آن به صورت مربا.

همشهری در خبری نوشت:البته این مربا از آن نوع مرباهایی نیست که بشود با خامه یا کره به عنوان صبحانه خورد؛ مربای کامکوات را معمولا به عنوان دسر بعد از غذا یا همراه با چای می‌خورند.

مواد لازم


۱ کیلوگرم کامکوات
۷۵۰ گرم شکر
۲ /۱ یک لیتر آب
۲ ق س آبلیمو

۱. میوه‌ها را شسته و در آبکش بگذارید. بعد روی هرکدام از میوه‌ها به صورت طولی، دوبرش ایجاد کنید تا هم موقع جوشیدن تلخی پوست میوه‌ها گرفته شود و هم اینکه موقع پختن با شکر، به خوبی مواد را جذب کند.

۲. حالا تمام کامکوات‌ها را که برش داده‌اید در قابلمه‌ آب‌جوش بریزید تا بجوشند.

بعد از ۲۰ دقیقه جوشیدن، کامکوات‌ها را از آب خارج کرده و در صافی بریزید. روی آنها آب سرد بگیرید تا تلخی آنها خارج شود.

۳. عمل جوشاندن کامکوات‌ها را یک بار دیگر تکرار کنید و در مرحله بعدی، آنها را در کاسه یا قابلمه‌ای بزرگ ریخته روی آنها آب سرد بریزید و بگذارید حدود ۱۲ ساعت بمانند. در این مدت آب روی کامکوات‌ها را چند بار عوض کنید تا تلخی و اسانس آنها به طور کامل از بین برود.

۴. شکر را با آب در قابلمه‌ای ریخته و روی حرارت بگذارید تا بجوشد و کمی غلیظ (مانند شربت) شود. حالا کامکوات‌ها را در این شربت انداخته و حدود نیم ساعت بگذارید تا میوه‌ها با شکر بجوشند و شیرین شوند. در آخر آبلیمو را اضافه کنید.

فوت‌وفن


افزودن آبلیمو در مراحل آخر تهیه مربا برای جلوگیری از شکرک زدن مرباست.

جوشاندن‌ و آبکش‌کردن‌ چند باره کامکوات‌ها برای گرفتن تلخی آن است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901079

دیگر خبرها

  • به این دلیل چیپس نخورید!
  • به چه نانی نان کامل می‌گویند؟/ تاثیر نان‌های کامل در لاغری
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!