Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیستم مهر ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

عطوان: تهران عامل حمله به نفتکش ایرانی را می‌شناسد
تحلیلگر برجسته عرب نوشت: واکنش تهران به حادثه انفجار در نفتکش ایرانی نشان می‌دهد این کشور قصد ایجاد تنش با عربستان را ندارد و عامل حمله را می‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادعای مضحک سعودی‌ها در واکنش به حادثه برای نفتکش ایرانی در دریای سرخ
سخنگوی اداره مرزبانی عربستان سعودی در واکنش به حادثه برای نفتکش ایرانی در دریای سرخ ادعای مضحکی مطرح کرد.

 

ادعای موساد: ترور سردار سلیمانی غیرممکن نیست
رئیس موساد در مصاحبه‌ای مدعی شد فرمانده نیروی قدس سپاه می‌داند ترور او امری غیرممکن نیست.

 

فرار عناصر داعش در پی حمله ترکیه به شمال سوریه + فیلم
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از فرار عناصر داعش از اردوگاه «الهول» در استان «الحسکه» در پی حمله ارتش ترکیه به شمال سوریه منتشر شده است.

 

امضای توافقنامه میان رئیس‌جمهور آمریکا و بیگانگان فضایی! + فیلم و تصاویر
یوفولوژیست‌ها ادعا می‌کنند آیزنهاور در دوران ریاست‌جمهوری‌اش توافقنامه‌ای ویژه با فرازمینی‌ها امضا کرده است.

 

آیت‌الله سیستانی به دولت عراق دو هفته مهلت داد
مرجع عالیقدر شیعیان عراق برای یافتن عاملان اجیر کردن تک‌تیراندازان در اعتراضات اخیر این کشور، به دولت مهلت دو هفته‌ای داد.

 

مدارک موجود برای استیضاح ترامپ کافی است
اعضای تیم دادستانی پرونده رسوایی واترگیت با اشاره به قانون‌شکنی‌های رئیس‌جمهور آمریکا در روزنامه واشنگتن پست نوشتند شواهدی محکمه‌پسند برای استیضاح او موجود است.

 

ترکیه مدعی تصرف شهر راس العین سوریه شد/ کُرد‌ها تکذیب کردند
مقام امنیتی ارشد ترکیه مدعی شد شبه‌نظامیان سوری تحت حمایت ترکیه کنترل مرکز شهر راس العین را به دست گرفتند.

 

پوتین: همه کشور‌ها باید به منافع ایران احترام بگذارند
رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه با شماری از شبکه‌های خبری اعلام کرد همه کشور‌ها باید به منافع ایران توجه کنند و به آن احترام بگذارند.

 

ادعای فایننشال تایمز در خصوص مذاکره «محرمانه» عربستان با انصارالله
روزنامه فایننشال تایمز انگلیس مدعی شد عربستان سعودی با جنبش انصارالله یمن محرمانه گفت‌وگو کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی محسنی‌ بندپی، نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، در خصوص اینکه چرا اقتصاد و معیشت مردم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به «منیبان» گفت: مولفه‌های زیادی باعث شده تا حال و روز اقتصاد ایران و به تبع آن معیشت مردم نامساعد شود. اگر از نقش تحریم که خیلی هم مهم است بگذریم مولفه روی کار آوردن افراد متعهد که تخصص‌شان نیاز کشور است آن‌طور که باید و شاید عملی نشده است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: باید سیاسی‌ کاری را در کشور کنار گذاشت. معنی ندارد فردی که متخصص است و دلش برای ایران می‌سوزد را به خاطر اینکه افکارش با افکار دولت در زاویه است کاملاً از خدمتگزاری محروم کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: ما باید در گزینش مدیران یک اصل را رعایت کنیم و آن هم اعتقاد فرد به نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر در برخی مباحث فکری، فرد با مدیران ارشد و تصمیم‌ گیر دولت اختلافاتی داشت نباید کنار گذاشته شود چون همه ایرانی هستیم و رشد و شکوفایی کشور و بهبود سطح زندگی مردم را می‌خواهیم. در دست داشتن قدرت نباید ابزاری برای خودی و غیرخودی کردن افراد در پست‌های مدیریتی شود.

محسنی‌بندپی اظهار کرد: ایران کشور پر منابعی است اما مدیریت بر منابع یکی از مولفه‌های هنرنمایی مدیر است. مدیریت منابع کار ساده ای نیست اتفاقاً حالا که اقتصاد ما مشکل دارد باید مدیران هنرمند، توانا و با افکار مختلف بر سر کار بیایند.

نماینده نوشهر در مجلس گفت: من در شکل‌گیری وضع موجود مجلس یازدهم را مقصر می‌دانم و یکی از انتقادات من به این مجموعه که خودم یکی از آن افراد هستم تمرکز زیادی بر تصویب قوانین و غفلت از نظارت است. ما در مجلس با دولت رودربایسی‌هایی داشتیم که حقیقتاً قابل قبول نبود.

او افزود: در مجلس یازدهم جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می‌شدند و هنوز هم این ضرورت حس می‌شود. در دولت وزرایی روی کار هستند که واقعاً کارآمدی آن‌چنانی برای کشور و مردم ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم از ابتدای کارش موضوعات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد و واقعاً رفتیم به سمتی که بی‌عدالتی‌ها را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم ولی اولویت‌بندی‌های دولت توام با اشکال بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902952

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه