Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:21:04 GMT

۴۰ هزار زائر خارجی از شلمچه به عراق سفر کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۷۳۵۲

۴۰ هزار زائر خارجی از شلمچه به عراق سفر کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا گورویی شنبه شب در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: برای نخستین بار اداره کل امور اتباع و مهاجرین وزارت خارجه دفتری را برای تسهیل در تردد اتباع خارجه در مرز شلمچه مستقر کرد که به طور مستمر مشکلات آنها را پیگیری می کند.

وی اظهار کرد: تمامی اتباع خارجی که دارای دفترچه موقت صادره از ایران هستند بدون ویزا به عراق خواهند رفت و اتباعی که دارای پاسپورت اند و اقامت دارند بایستی پاسپورت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت خارجه تصریح کرد: بیشترین آمار تردد اتباع خارجی مربوط به کشورهای آذربایجان، پاکستان و افغانستان هستند اما از کشورهای دیگر نیز اتباع خارجی به عتبات عالیات اعزام شده اند.

گورویی یادآور شد: اتباع خارجی ویزاهای خود را یا از سفارت خانه عراق یا کنسول گری های عراق دریافت کنند زیرا بعضی ویزاهای اتباع خارجی جعلی بوده اند و مرزبانی عراق مانع ورود آنها به خاک این شهر شده اند.
 

کد خبر 4744737

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 وزارت امور خارجه ایران مرز شلمچه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد گردشگری استانداری سمنان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان