Web Analytics Made Easy - Statcounter

گورویی از عبور تاکنون ۴۰ هزار زائر اتباع خارجی به عراق خبر داد و گفت: به زائران اتباع خارجی توصیه می کنیم حتما جهت دریافت روادید به سفارت یا کنسول گری عراق مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «علیرضا گورویی» شامگاه (شنبه 20 مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل امور اتباع و مهاجرین وزارت خارجه برای نخستین بار دفتری برای تسهیل در تردد اتباع خارجه در مرز شلمچه مستقر کرد که بصورت مستمر مشکلات آنها را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی اتباع خارجی که دارای دفترچه موقت صادره از ایران هستند بدون ویزا به عراق خواهند رفت و اتباعی که دارای پاسپورت اند و اقامت دارند بایستی پاسپورت داشته باشند.

 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت خارجه ایران به تردد زائران اتباع خارجی از مرز شلمچه اشاره کرد و افزود: بیشترین آمار تردد اتباع خارجی مربوط به کشورهای آذربایجان، پاکستان و افغانستان است اما از کشورهای دیگر نیز اتباع خارجی به عتبات عالیات اعزام شده اند.

 

وی با بیا اینکه اتباع کشورهای خارجی ویزاهای خود را یا از سفارت عراق یا کنسول گری های این کشور دریافت کنند ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی ویزاهای اتباع خارجی جعلی بوده اند و مرزبانی عراق مانع ورود آنها به خاک این شهر شده به زائران اتباع خارجی توصیه می کنیم حتما جهت دریافت روادید به سفارت یا کنسول گری عراق مراجعه کنند.

 

گورویی تصریح کرد: تاکنون ۴۰ هزار نفر اتباع خارجی از مرز شلمچه برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و سفر به عتبات عالیات وارد خاک عراق شده اند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین شیراز زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ کانون های فرهنگی هنری مساجد مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد تردد زائران خارجی حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه زائران خارجی زائران اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است