Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@08:19:55 GMT

احتمال سیلاب در گیلان، مازندران و گلستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۷۹۶۳

احتمال سیلاب در گیلان، مازندران و گلستان

براساس اعلام شرکت مدیریت منابع آب ایران ۲۰ و ۲۱ مهرماه بارندگی‌هایی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به‌وقوع خواهد پیوست.

به گزارش ایلنا، شرکت مدیریت منابع آب ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق اخطاریه شماره ۴۵ و ۴۶ سازمان هواشناسی مورخ ۱۹ و ۲۰ مهر ماه و اعلام دفتر مطالعات پایه شرکت مدیریت منابع آب ایران بارندگی هایی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در تاریخ های ۲۰ و ۲۱ مهر ماه به‌وقوع خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش‌ها به‌ویژه در بخش های شرق و جنوب استان گیلان و غرب و مرکز استان مازندران و به میزان ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلی متر خواهد بود. بیشترین شدت بارندگی مربوط به حد فاصل کاظم رود تا شلمان رود و سرشاخه‌های رودخانه‌های منتهی به تالاب انزلی است.

مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌های یادشده ضمن مراقبت حداکثری و انجام همه امور مربوط به پیش بینی و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی اقدام لازم به‌ عمل آورند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

امین دریافر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی در استان به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

دریافر بیان کرد: امروز و فردا در برخی مناطق شمال غربی و جنوب شرقی استان کرمان وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت که خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در برخی مناطق جنوب شرقی محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روز شنبه در برخی مناطق مرکزی رگبار پراکنده باران و در مناطق شمال غربی و جنوبی با تداوم وزش باد نسبتا شدید خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار مورد انتظار است.

وی افزود: از روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

دریافر در پایان اظهار کرد: از روز گذشته تا ساعت ۹:۳۰ امروز بیشترین بارش در شهر بابک میزان ۱۵.۱ میلیمتر، سیرجان ۱۳.۱، بافت ۷.۳، زرند ۶.۶ و رفسنجان ۳.۹ میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند