Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@03:45:57 GMT

یک کشته و ۶ مصدوم در برخورد دو وَن در عراق

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۸۴۶۹

ساعت 24- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۶ تن دیگر در حادثه تصادف دو ون حامل زائران ایرانی در خاک عراق خبر داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۶ تن دیگر در حادثه تصادف دو ون حامل زائران ایرانی در خاک عراق خبر داد.

علی پهلوان اظهار کرد: در پی تصادف دو ون حامل زائران ایرانی که ظهر امروز (۲۰ مهرماه) در کیلومتر ۱۰ العماره در خاک عراق رخ داد یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکر جانباخته این حادثه هنوز به ایران تحویل داده نشده است. مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند که اسامی این مصدومان به شرح ذیل است؛

حمیده چراغی کوتیانی فرزند حسن علی از دزفول

اعظم قاسمی قلعه عباسی فرزند نورعلی از دزفول

فاطمه چراغی کوتیانی فرزند محمدتقی از دزفول

لیلا چراغی کوتیانی فرزند محمدتقی از دزفول

نازنین زهرا چراغی کوتیانی فرزند محمدتقی از دزفول

سکینه چراغی کوتیانی فرزند حسن علی از دزفول

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم