Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه مسئولیت تدوین فرآیند انتخابی پس از رقابت‌های المپیک به انستیتو کشتی سپرده شده است، گفت: با توجه به زمان محدود تا المپیک در عین رعایت عدالت باید مصلحت کشتی را در نظر بگیریم.

حسن رنگرز در گفتگو با ایسنا، درباره نحوه انتخاب ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های المپیک و اینکه آیا قرار است همانند رقابت‌های جهانی این کار صورت گیرد یا خیر، اظهار کرد: به زعم ما برگزاری رقابت انتخابی در یک مرحله معنا و مفهومی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برداشت الگوی صفر تا صد از نحوه برگزاری رقابت انتخابی در کشورهایی مثل روسیه و آمریکا نمی‌تواند پاسخ مناسبی برای کشتی فرنگی ایران داشته باشد.
 

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی افزود: طی ۶ سال گذشته فرآیند انتخابی تیم‌های ملی تدوین شد و تلاش زیادی هم صورت گرفت اما خروجی آن چه بود؟ در سال ششم به چه اهدافی رسیدیم؟ دیدیم که از اجرای آن فرآیند پاسخ مناسبی نگرفتیم. ما ۹ ماه تا المپیک زمان داریم، زمانی بسیار کم و تعیین‌کننده. بر همین اساس علیرضا دبیر مجموعه‌ای از وظایف سنگین و حساس را به انستیتو فدراسیون کشتی در دوره جدید سپرده و مقرر شده برای سال بعد از المپیک ساز و کاری در خصوص مکانیسم دقیق نحوه انتخاب ملی‌پوشان و مربیان تیم های ملی تهیه کنند تا این موارد مهم بصورت منطقی، عادلانه و قانونمند به مرحله اجرا دربیاید.

رنگرز تصریح کرد: دو سه مسئولیت بسیار مهم بر عهده یوسفی افشار است و به ایشان نیز ابلاغ شده اما الان زمان کمی تا المپیک داریم و سعی می‌کنیم در عین رعایت عدالت، مصلحت کشتی ایران و تیم ملی را نیز در نظر بگیریم.

وی در تشریح نظر خود در خصوص نحوه انتخاب ملی‌پوشان برای المپیک ۲۰۲۰ گفت: انتخابی تیم ملی از رقابت‌های قهرمانی کشور آغاز شده و تعدادی از نفرات غربال می‌شوند. انتخابی جام تختی دیگر مرحله موثر در انتخاب ملی‌پوشان است. در ادامه به غیر از نفرات مدال‌آور ما در رقابت‌های جهانی شامل سعید عبدولی، محمدعلی گرایی و علیرضا نجاتی، تمامی کشتی‌گیران دیگر باید در جام تختی کشتی بگیرند. در ادامه نیز رقابت‌های قهرمانی آسیا، کسب سهمیه المپیک و حضور در ۲ تورنمنت بین‌المللی را در دستور کار داریم که ماحصل بررسی عملکرد فرنگی‌کاران در تمامی این رویدادها در نهایت به انتخاب تیم ملی در المپیک منجر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن رنگرز تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند

چهره نفرات راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شد.

به گزارش ایسنا، چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح پنجشنبه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. نفرات راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم
پیام احمدی - حسین بیژنی
مهدی احدی - محمد حسیوند

۶۳ کیلوگرم
عارف محمدی - کارن اصلانیان (ارمنستان)
رضا بهمنی - محمدمهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم
دانیال سهرابی - شانت خاچاطریان (ارمنستان)
رضا ساکی - علی دارابی

۸۲ کیلوگرم
شاهین بداغی مفرد - جمال اسماعیلی
عباس مهدی‌زاده - اشکان سعادتی‌فر

۹۷ کیلوگرم
شایان حبیب زارع - علی عابدی
امیررضا اکبری - هایک خلویان (ارمنستان)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟