Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌ از آمار‌های ارائه شده توسط شرکت‌های گوگل و فیسبوک، انتشار عکس و ویدیو از آزار جنسی کودکان در پلتفرم‌های این شرکت‌ها در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۴۵ میلیون مورد رسیده است. این رقم دو برابر تعداد عکس‌ها و ویدیو‌های منتشر شده از پورن کودکان در سال ۲۰۱۷ است.

نیویورک تایمز می‌گوید این شرکت‌ها در رشد بی‌سابقه پورنوگرافی کودکان مسئولند و توجه بسیار کمی به افزایش نفرت‌پراکنی، پروپاگاندای گروه‌های تروریستی و همچنین پورنوگرافی کودکان نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک تایمز به کمبود نیرو و بودجه مراجع قانونی اشاره می‌کند و می‌گوید این مراجع به‌درستی موارد انتشار عکس و فیلم از آزارجنسی کودکان را گزارش و پیگیری نکرده‌اند.

طبق گزارش نیویورک تایمز انتشار پورنوگرافی کودکان به پلتفرم‌های فیسبوک و گوگل محدود نمی‌شود. کودکان که در برخی موارد ۳ تا ۴ سال دارند، مورد آزار جنسی و بعضا شکنجه قرار می‌گیرند و گروه‌های آنلاین به صورت روزافزون تصاویر این کودکان کم‌سن و سال را در حالی که به اشکال افراطی‌تر و شدیدتر مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند، منتشر می‌کنند.

این گروه‌ها با استفاده از تکنولوژی رمزگذاری و «دارک‌وب» آموزش می‌دهند چگونه از آزار جنسی کودکان تصویر ضبط کرده و منتشر کنند. در برخی از موارد کودکان مجبور به نشان دادن علائمی می‌شوند که به‌روز بودن آن تصاویر را ثابت کند.

به نوشته این روزنامه جنایتکاران از خلاء یا نامناسب بودن اقدام قانونی از سوی صاحبان پلتفرم‌ها و مراجع قانونی استفاده کرده و موفق به گسترش و رشد انتشار پورنوگرافی کودکان شده‌اند.

نیویورک‌تایمز می‌نویسد در سال‌های گذشته، ایالات متحده آمریکا نقش اصلی را در انتشار این تصاویر دارد.

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزار جنسی کودکان کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!

تصاویری از لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در محله بنجیر، بافت تاریخی شهر زواره، استان اصفهان منتشر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد