Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های مرحله گروهی انتخابی یورو ۲۰۲۰، امشب ۸ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها ایتالیا برابر یونان به پیروزی رسید و اسپانیا برابر نروژ متوقف شد.  

گروه چهارم:  شکست خارج از خانه سوئیس برابر دانمارک

تیم ملی فوتبال گرجستان که میزبان ایرلند بود نتوانست از امتیاز میزبانی خود به خوبی بهره بگیرد و با تساوی بدون گل برابر حریف خود متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانمارک نیز با تک گل دیرهنگام پولسن سوئیس را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز به طور مشترک با ایرلند در صدر جدول قرار بگیرد. سوئیس و گرجستان نیز به ترتیب با ۸ و ۵ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند. جبل الطارق که این هفته بازی نداشت نیز تاکنون امتیازی کسب نکرده و در قعر جدول این گروه ایستاده است.

گروه دهم: پیروزی خانگی یاران پیانیچ و لاجوردی پوشان

بوسنی و هرزگوین موفق شد با نتیجه ۱-۴ برابر فنلاند به برتری برسد و با درخشش پیانیچ پیروزی پرگلی را تجربه کند. ایزت هایروویچ (۲۹)، میرالم پیانیچ ۳۷ و ۵۸، امین هودزیچ ۷۳ برای بوسنی گلزنی کردند. تک گل فنلاند را پوهیان پالو در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند.

لیختن اشتاین نیز که تا دقیقه ۷۰ از میهمانش عقب بود در نهایت گل تساوی بخش را وارد دروازه حریف کرد تا از این دیدار خانگی ۱ امتیاز دشت کند.

ایتالیا تا دقیقه شصت و سوم بازی در گلزنی به یونان ناکام بود، اما جورجینو با گل کردن ضربه پنالتی دروازه یونان را گشود و در ادامه فدریکو برناردسکی بار دیگر برای ایتالیا گلزنی کرد تا این بازی با شکست ۰-۲ یونان به پایان برسد.  

ایتالیا با پیروزی در بازی امشب ۲۱ امتیازی شد و رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود را حفظ کرد. فنلاند با ۱۲ امتیاز رده دوم را حفظ کرد، ارمنستان و بوسنی با ۱۰ امتیاز سوم و چهارم شدند و یونان و لیختن اشتاین نیز با ۵ و ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: بازگشت ژرمن‌ها به صدر/ گلباران اسکاتلند توسط شیاطین سرخ

گروه ششم: پیروزی مقتدرانه رومانی و سوئد/ توقف ماتادور‌ها در شب رکورد شکنی راموس

تیم ملی رومانی که میهمان جزایر فارو بود برابر حریف نه چندان مطرح خود کار سختی نداشت و این بازی خارج از خانه را با پیروزی ۰-۳ به پایان رساند.

سوئد نیز با نتیجه ۰-۴ برابر مالت به پیروزی رسید تا مقتدرانه‌ترین پیروزی بازی‌های امشب را، آن هم در دیداری خارج از خانه به نام خودش ثبت کند.

در شبی که سرجیو راموس با انجام صد و شصتمین بازی ملی، از رکورد ایکر کاسیاس عبور کرد و به تنهایی در صدر جدول بازیکنان اسپانیایی با بیشترین بازی ملی قرار گرفت، ماتادور‌ها نتوانستند برابر میزبانشان کاری از پیش ببرند و برابر نروژ متوقف شدند.

سرجیو بوسکتس در دقیقه ۴۷ اسپانیا را پیش انداخت و این برتری تا پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی بازی ادامه داشت، اما جاشوا کینگ مهاجم بورنموث در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای نروژ به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۱-۱ به اتمام برسد.

در این گروه اسپانیا با ۱۹ امتیاز صدرنشین است. سوئد با پیروزی پر گل در بازی امشب ۱۴ امتیازی شد و نزدییک‌ترین تعقیب کننده اسپانیا به شمار می‌آید. رومانی و نروژ با ۱۳ و ۱۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند و تیم‌های ملی مالت و جزایر فارو با ۳ و ۰ امتیاز پنجم و ششم جدول این گروه هستند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!

به گزارش "ورزش سه"، امشب 22 بازیکن در آلیانز بازی را برای بایرن و رئال شروع خواهند کرد ولی شاید هیچکدام مثل جود بلینگام باانگیزه و حریص پیروزی نباشند.

ستاره انگلیسی رئال هرگز نتوانسته بایرن را شکست دهد و در هفت مسابقه از 8 تقابل مستقیم تسلیم شده است: او فقط توانسته یک تساوی (2-2) برابر تیم مونیخی به دست آورد و هرگز برابر باواریایی‌ها گلی به ثمر نرسانده است.

جود با چشمانی خونین به بازی امشب رسیده است. بله، بلینگام اینگونه پای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت. 

یک سال پیش، بایرن پس از دیداری که بازیکن انگلیسی به دلیل مصدومیت زانو نتوانست در آن بازی کند، رویای قهرمانی در آلمان را هم از او گرفت. مصدومیتی که باعث شد دو بازی آخر بوندسلیگا (آگسبورگ و ماینتس) را از دست بدهد. غیبتی که خود و تیمش تاوان سختی برایش دادند. دورتموند برابر ماینتس متوقف شد و بایرن با پیروزی برابر کلن در عین شگفتی به قهرمانی رسید.

حالا پس از 340 روز، اعجوبه انگلیسی بار دیگر با غول باواریایی روبه‌رو می‌شود. اما این جود با یک سال پیش متفاوت است.

او حالا بازیکن رئال، پادشاه فوتبال اروپاست و احساس می‌کند رهبر و امید اصلی گروهی از بازیکنان است که مدت‌هاست با تاریخ این رقابت‌ها عجین شده‌اند.

جود که با سیتی نیز حسابی تسویه نشده داشت (سه شکست متوالی) همانطور که در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی تلافی کرد، می‌خواهد از شر طلسم بایرن نیز خلاص شود. جالب اینجاست که بایرن مدت‌هاست که دیگر خاری در چشم رئال مادرید نیست و رئال در سه دوره متوالی توانسته این تیم را از لیگ قهرمانان کنار بزند اما برای بلینگام، بایرن هنوز یک کابوس است.

حتی یک خاطره خوب که بلینگام مقابل بایرن داشته باشد وجود ندارد: تا اینجای کار، تیم باواریایی بزرگترین دشمن اوست. جود با دورتموند پس از هشت بازی نتوانست بایرن را شکست دهد: پنج شکست در مسابقات بوندسلیگا و دو شکست دیگر در بازی‌های سوپرجام آلمان. تساوی 2-2 فصل 23-2022 تنها نتیجه ارزشمند جود برابر بایرن است.

بلینگام در هر چهار دیدار خود در آلیانز شکست خورد. دو بار اول او هنوز در بوروسیا دورتموند بازیکن تعویضی بود. در فینال سوپرجام در سپتامبر 2020 با نتیجه 2-1 و سپس شکست 4-2 در اولین دیدارشان در لیگ در سال 2021. 

او در دو بازی آخر لیگ برابر بایرن شروع کننده بود: شکست 3-1 در سال 2022 و 4-2 در سال 2023. علاوه بر این، در 511 دقیقه‌ای که جود در بازی‌های رسمی مقابل بایرن بازی کرد، گل نزد و دو کارت زرد گرفت، با 25 گل خورده (متوسط ​​3.1 در هر بازی) و 14 گل زده برای زردها.

بلینگام امسال با رئال از لایپزیش و سیتی انتقامش را گرفته (او در سه بازی از پنج بازی برابر لایپزیش نیز شکست خورده بود تا اینکه امسال آنها را شکست داد.)

دو انتقام به خوبی نهایی شد و مانده سومی، غولی به نام بایرن اما جود با خون در چشمانش به آلیانز رسیده است.

دیگر خبرها

  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!