Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم در این آئین با بیان اینکه پیاده روی اربعین، مراسمی سرشار از برکت و معنویت است، اظهار داشت: اگر ما توفیق همراهی با زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را نداریم، اما برای خدمتگزاری به زائران ایشان و زائران کریمه اهل بیت(س) همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی که از کشورمان به عراق سفر کرده اند، در کنار میلیون ها زائر از اقصی نقاط جهان، سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: زائران ایرانی باید فرهنگ متعالی مردم این سرزمین را به خوبی به همه جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست در پایان تصریح کرد: امیدواریم زائران اربعین حضرت امام حسین(ع) بتوانند در نهایت دوستی، صلح و مهربانی از فیوضات و برکات این سفر معنوی بهره مند شده و ارمغانی از خیر و برکت را با خود به همراه بیاورند.

قطارهای اربعین راه‌آهن قم در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران، در قالب سه رام قطار فوق‌العاده درمسیر قم ـ کرمانشاه و بالعکس و همچنین چهار رام قطار فوق‌العاده در مسیر قم ـ خرمشهر و بالعکس، حرکت خود را آغاز کرد.

بیش از 90 درصد از قطارهای مسافربری ایجاد شده در ایام اربعین در کشور از ایستگاه مرکزی شهر قم عبور کرده و زائران قمی عتبات عالیات، علاوه بر 7 رام قطار پیش بینی شده، می توانند از ظرفیت قطارهای عبوری نیز به خوبی استفاده کنند.

قیمت بلیت قطار از شهر مقدس قم به مقصد کرمانشاه 37 هزار تومان و به مقصد خرمشهر 90 هزار تومان بوده و برای مراقبت و نگهداری از خطوط ریلی جنوب کشور در حوزه استحفاظی قم، تعداد کشیک ها و کنترل ها به صورت ویژه افزایش یافته است.

8146/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران زائران اربعین اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه