Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:47:30 GMT

بدشانسی سردار آزمون!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۶۳۷

بدشانسی سردار آزمون!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون روز پنجشنبه برای دومین بار متوالی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران گلزنی کرد. سردار هرروز و در هر بازی رکورد فوق العاده خودش از نظر گلزنی در لباس تیم ملی را بهبود می‌بخشد. این روز‌ها که کریستیانو رونالدو مثل همیشه برای تیم ملی کشورش خوب گلزنی می‌کند و به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی نزدیک می‌شود، خیلی‌ها فکر می‌کنند در صورت رسیدن ستاره پرتغال به رکورد دایی، در آینده سردار هم شاید فرصت رسیدن به رکورد رونالدو را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با وجود این روند فوق العاده آزمون در گلزنی شاید خیلی دور از دسترس نباشد. با این حال، ولی مهاجم تیم ملی از یک نظر اسیر بدشانسی شده. اینکه مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها در قاره آسیا با هم ادغام شدند و سردار و دیگر بازیکنان تیم ملی بازی‌های آسان کمتری را برای بهبود آمار گلزنی شان تجربه خواهند کرد. وضعیتی که اگر وجود نداشت و مثل سابق مقدماتی جام ملت‌های آسیا از جام جهانی جدا بود، خیلی‌ها را بیش از این خوشبین می‌کرد که آزمون روزی بتواند روی دست رونالدویی بلند شود که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور رکورد دایی را بشکند.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن سه روز مانده به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باید نگران ستاره دیگری باشد.

کنراد لایمر تنها 28 دقیقه برابر فرانکفورت در میدان بود و بعد از مصدومیت در حالی که شدیدا ناراحت بود، با تکان دادن سر مجبور به ترک زمین شد. بازیکن اتریشی که روی گل هری کین نقش مستقیم داشت، تا زمان تعویض یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. او ظاهراً پای راستش آسیب دیده و الکساندر پاولوویچ به جای وی وارد زمین شد.

قبل از بازی نیز توماس توخل مصدومیت ساق پای جمال موسیالا را تایید کرده بود. بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • کمک بایرن به کین
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!