Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:20:00 GMT

رنو مدیرعامل خود را برکنار کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۶۹۶

رنو مدیرعامل خود را برکنار کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، شرکت رنو مدیرعامل خود، تیری بالور، را روز جمعه در شرایطی برکنار کرد که این خودروساز فرانسوی و شریک ژاپنی آن، نیسان، به دنبال احیای اتحاد خود هستند. اتحاد این دو شرکت به دنبال پرونده کلاهبرداری مدیرعامل قبلی نیسان، کارلوس گوسن، که مسئول به وجود آوردن این اتحاد هم بود آسیب دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنش‌ها بین رنو و نیسان که روز سه‌شنبه گذشته یک مدیرعامل جدید برای خود انتخاب کرده، پس از دستگیری گوسن به اتهام فساد مالی در سال گذشته، بالا باقی مانده است. 

بالور که به گوسن نزدیک بود و روابط پرتنشی با رییس قبلی نیسان داشت، موقتا با مدیر مالی رنو، کلوتیلده دلبوس، جایگزین خواهد شد. 

رییس شرکت رنو، ژان دومنیک سنارد، امیدوار است خط پایانی بر تنش‌هایی که تقریبا یک سال به طول انجامید بکشد وهمکاری‌های بین این دو خودروساز، که زمانی گمان می‌رفت سرنوشت آنها ادغام کامل با یکدیگر است، را احیا کند.

به دنبال اعلام این تحولات، سهام رنو ۵.۱ درصد جهش کرد. 

کد خبر 4744739

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت رنو شرکت خودروسازی نیسان خودروسازان اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی بورس بازار سهام دلار قیمت نفت پروازهای اربعین مالیات وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی جنگ تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از نصب ۳۹۴۸ علمک در سال ۱۴۰۲ در شهرها و مناطق سخت‌گذر روستایی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳۹۴۸ علمک گاز تازه در سطح استان نصب شد که از این تعداد ۱۸۶۵ علمک در شهرها و ۲۰۸۳ علمک در روستاها بوده است.

وی با اشاره به سخت‌گذر و دوردست‌بودن روستاهای باقیمانده و سختی چند برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار، افزود: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در شهرها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ علمک در روستاها نصب شده است.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم