Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  پرس اسوسیشنز، الیزابت وارن سناتور آمریکایی و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری آمریکا چند تبلیغ دروغین درباره مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک در این پلتفرم اجتماعی منتشر کرده است.

این اقدام وارن تصمیم فیس بوک برای کنترل نکردن صحت پیام های سیاستمداران را به چالش می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این پستها آمده است: خبر فوری؛ مارک زاکربرگ و فیس بوک از انتخاب دوباره دونالد ترامپ حمایت می کنند. 

حتما شوکه شده اید و با خود فکر می کنید آیا این امر واقعیت دارد؟ نه اینطور نیست.

 وارن در حقیقت به حفره ای در اطلاع رسانی اشاره می کند که طبق آن پیام های سیاستمداران در برنامه های کنترل صحت محتوا بررسی نمی شوند.

او برای ۳.۳ میلیون فالوئر خود در توئیتر نوشت: فیس بوک قدرت زیادی برای تاثیرگذاری در انتخاب و مناظری ملی ما دارد. آنها تصمیم گرفته اند به شخصیت های سیاسی اجازه دهند به شما دروغ بگویند، حتی درباره خود فیس بوک!  این در حالی است که مدیران ارشد اجرایی و سرمایه گذاران این پلتفرم  از درآمد این تبلیغات حاوی دروغ هر روز ثروتمندتر می شوند.

پیش از این، نیک کلگ نائب رییس امور بین المللی فیس بوک، تصمیم این پلتفرم برای کنترل نکردن صحت پیام های  سیاستمداران را اعلام کرده بود.

کد خبر 4744873 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک سناتور دموکرات شبکه اجتماعی اربعین 98 نوآوری فناوری فضایی فناوری نانو تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان جایزه نوبل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محمد جواد آذری جهرمی فضانوردان امنیت اطلاعات مایکروسافت امنیت سایبری هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)