Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@18:56:21 GMT

جلالی: ویلموتس به تیم امید نزدیک شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۰۰۱۷

جلالی: ویلموتس به تیم امید نزدیک شود

کارشناس فوتبال گفت: ویلموتس می‌تواند به تیم امید هم کمک کند و این مسئله از نظر روحی و روانی هم بر تیم و بازیکنان تأثیر مثبت دارد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در مورد شرایط تیم امید ایران اظهار داشت: در این دوره هم مثل 10-11 دوره‌ گذشته باز هم زمان را از دست دادیم. هرچند معتقدم تیم خوبی داریم و می‌توان به این تیم امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به کادر فنی این تیم یک مشاور بین‌المللی هم اضافه شود، عالی است. تیم امیدمان شرایط خوبی دارد اما متأسفانه مثل دوره‌های قبل زمان را برای این تیم از دست دادیم.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه منظورش از مشاور بین‌المللی داشتن یک مشاور فنی است، گفت: بله، یک مشاور فنی می‌تواند به تیم امیدمان خیلی کمک کند. مربی مثل ویلموتس اگر کنار تیم امید هم باشد، می‌تواند خیلی تأثیر مثبتی بگذارد. اگر ویلموتس به تیم امید نزدیک‌تر شود این مسئله از نظر روحی و روانی هم برای بازیکنان و هم برای تیم امید خیلی خوب است، ضمن اینکه می‌تواند تجربیات خود را در اختیار این تیم قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

شرایط تیم ملی با ویلموتس فرق کرده است

سرمربی اسبق تیم پیکان در مورد اینکه شاهد چالشی بین فرهاد مجیدی و استیلی  در این تیم بودیم و حتی مهدی تاج اعلام کرد مربیانی مثل فرکی، قلعه‌نویی، هاشمیان و مهدوی‌کیا حاضر به سرمربیگری تیم امید نشدند، اظهار داشت: همه اینها می‌تواند دلیلی داشته باشد باید دید چه دلیلی وجود دارد مربیان یک کشور سرمربیگری تیم امید آن کشور را قبول نمی‌کنند این دلایل باید بررسی شود.

وی افزود: اینکه ما نمی‌توانیم از اشتباهات گذشته درس بگیریم بزرگترین خسارت برای ما است.در حال حاضر هم با این شرایط مواجه هستیم اما به این تیم امید می‌توان امیدوار بود.

جلالی در مورد سختی گروه‌مان در مقدماتی المپیک گفت: گروه‌مان شاید از نظر اسمی سخت باشد اما این تیم می‌تواند به موفقیت برسد و دیدگاه همه مربیان هم باید به این تیم امید کمک کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فوتبال مجید جلالی تیم امید ورزشی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی با صدور حکمی سیاوش عبدی را به عنوان مشاور، مدیرحوزه مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، منصوب کرد.

سیاوش عبدی دارای سوابقی همچون مدیر کل حوزه استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید و همچنین مسئول دفتر وزیر صنعت معدن و تجارت بوده است.

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران