Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:08:58 GMT

ثبت نام جشنواره کار و تولید در لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۰۱۵۶

ثبت نام جشنواره کار و تولید در لرستان آغاز شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با توجه به ماده ۱۹۵ قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه کاران و واحدهای نمونه هرساله با هدف اشاعه فرهنگ کار و تلاش، شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع و مبتکر در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و  ۲ سطح ملی و استانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه می توانند از ۲۰ مهرماه تا ۲۰ آبان سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانیhttp://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ارائه شیوه‌های نوین در کار، اختراع، ابتکارو یا راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن‌آوری، خدمات تولید محصول جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید، صرفه‌جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه‌جویی در نهادهای تولید نسبت به سال های گذشته معیارهای انتخاب سی‌ و یکمین جشنواره امتنان است.

ثبت‌نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مدیریت اجتماعی اداره کل  و ادارات تابعه شهرستانی مراجعه نمایند.

۳۱۷ تشکل کارگری و کارفرمایی در واحدهای اقتصادی استان فعالیت می کنند و ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تعاونی صنعت، خدمات و کشاورزی با ۲۸ هزار نفر در لرستان فعال است.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر جشنواره وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند