Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزات ورزش و جوانان غزه- فلسطین مخالفت خود را به حضور تیم ملی فوتبال عربستان در خاک این کشور اعلام کرد.

به گزارش مشرق، وزرات ورزش و جوانان غزه-فلسطین با انتشار بیانیه‌ای حضور تیم ملی فوتبال عربستان برای بازی با تیم ملی این کشور در انتخابی جام جهانی 2022 در کرانه باختری را محکوم کرد. بیشتر بخوانید: چالش فوتبالی یک فلسطینی برای آل‌سعود +عکس

وزرات ورزش و جوانان در بیانیه‌ای خود عنوان کرد: حضور تیم ملی عربستان در خاک فلسطین اشغالی از راه‌های اشغال شده بوسیله رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و خواستار عدم حضور از این طریق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوع حضور به منزله عادی سازی روابط از طریق ورزش با رژیم اشغالگر است.

سعودی‌ها هفته گذشته رسما موافقت خود را برای حضور در انتخابی جام جهانی 2022 مقابل فلسطین در کرانه باختری اعلام کردند. بعد از این اعلام آمادگی، تمام گروه‌های مقاومت (حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی آزادی فلسطین و ...) و مردم فلسطین این اقدام آل‌سعود را برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی از طریق ورزش عنوان کردند و به شدت این برنامه را محکوم کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فوتبال فلسطین عربستان سعودی جام جهانی2022 مخالفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین

به گزارش قدس  آنلاین، خیزش دانشجویی به نفع فلسطینی‌ها همچنان واکنش‌ها را در فرانسه بر می‌انگیزد. دوشنبه ۲۹ آوریل، منطقه ایل دو فرانس اعلام کرد که یارانه‌های خود به دانشگاه سیانس پو پاریس را «تا زمانی که آرامش و امنیت برقرار شود»، پس از اشغال محوطه دانشگاه توسط دانشجویان طرفدار غزه در هفته گذشته، متوقف می‌کند.

به نقل از فرانس بلو، والری پکرس، رئیس منطقه ایل دو فرانس برای توجیه تصمیم خود گفت، «اقلیتی از مردم رادیکال شده را که خواستار نفرت ضد یهود هستند»، محکوم می‌کند.

در همین حال اعتراضاتی برای محکوم‌کردن «استاندارد دوگانه» در این منطقه بلند شده که اشاره دارند یارانه‌های منطقه‌ای برای دبیرستان خصوصی کاتولیک «استانیسلاس»، علی‌رغم رفتارهای مغایر با اصول آموزش ملی فرانسه این مرکز، حفظ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین