Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه احمدی شامگاه شنبه در حاشیه نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در گیلان با بانوان جانبازان نخاعی کشور در بندرانزلی، اظهار کرد: در کل کشور ۳۰ بانوی جانباز نخاعی داشتیم که شش تن از آنها به فیض عظیم شهادت نائل آمده و در حال حاضر ۲۴ بانوی جانباز قطع نخاعی داریم. ‌

وی با اشاره به وجود بیش از هشت هزار جانباز زن در کشور، افزود: متاسفانه بانوان جانباز قطع نخاعی در سالهای گذشته رها شده بودند و به صورت منسجم به آنها رسیدگی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در ادامه به تشکیل انجمن بانوان قطع نخاعی در سال گذشته اشاره و تاکید کرد: با توجه به کم لطفی‌هایی که در چند سال گذشته نسبت به این جانبازان شده، پیگیر مطالبات معوقه این عزیزان هستیم.  

وی با اشاره به اینکه جامعه شناختی نسبت به بانوان جانباز ندارد، ادامه داد: بانوان جانباز قطع نخاعی گمنام هستند و تنها خواسته آنان ایجاد یک آسایشگاه در تهران است.

مسئول بانوان انجمن جانبازان نخاعی ایران بانوان جانباز را سنگربانان صبور دانست و گفت: اکثر بانوان جانباز والدین خود را از دست داده و مجرد هستند و با توجه به آینده مبهمی که دارند همواره نگران شرایط زندگی خود هستند.

احمدی با اشاه به مشکلات درمانی و عصبی بانوان جانباز، بیان کرد: متاسفانه با بالا رفتن سن بانوان جانباز قطع نخاعی با دردهای عصبی و معضلات و مشکلات بیشتری دست به گریبان هستند.

در این مراسم از بانوان جانباز نخاعی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 4744907

منبع: مهر

کلیدواژه: رشت اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین استانداری سمنان شهرکرد خطبه های نماز جمعه رادیو اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدیدها و آسیب های وارده به محیط زیست سخنرانی می کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903433

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند