Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور، دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال روز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، بازی دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال از هفته نهم رقابت های لیگ برتر کشور روز جمعه دهم آبان ماه برگزار می شود.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور در این خصوص گفت: پیرو تماس تلفنی با سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات، این دیدار جمعه دهم آبان به میزبانی تراکتور ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره)برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این چند سایت ورزشی به اشتباه زمان برگزاری این دیدار را پنجشنبه نهم آبان اعلام کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال تراکتورسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)

دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

این سومین نبرد ۲ تیم در فصل جاری است و برنده هر ۲ بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند.

(یک بر صفر، ۴ بر یک)

تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندو‌ها ندارند.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور ۲ هفته قبل، ۴ بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندو‌ها در سه بازی اخیرشان ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی ۴ بر یک ۲ هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

۴۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که ۱۵ بازی را تراکتور برده، ۱۳ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن ۹۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۴۸ گل از آن تراکتور و ۴۷ گل سهم گاندو‌ها بوده است.

تنها تقابل ۲ تیم در قالب جام‌حذفی را ۳ بر ۲ تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

tags # تراکتورسازی تبریز ، ذوب آهن اصفهان سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور