Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی ووشوی جوانان دختر قم با حضور برترین‌های این رشته در خانه ووشوی قم واقع در ورزشگاه جواد الائمه(ع) برگزار شد و برترین‌های هر وزن شناسایی شدند. در این مسابقات که شنبه شب و به منظور شناسایی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات گزینشی تیم ملی به پایان رسید ووشوکاران در ۴ وزن با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیکارها در منهای ۴۸ کیلوگرم کوثر اسفندیاری با شکست سمیه عباسقلی به مقام نخست دست پیدا کرد و نازنین وثیقی صاحب مقام سوم شد. در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم یلدا صمدی مقام قهرمانی را از آن خود کرد و یگانه ملکی و مریم محمود آباد پس از صمدی در جایگاه‌های دوم و سوم این رویداد ورزشی قرار گرفتند. همچنین در دسته منهای ۵۶ کیلوگرم عنوان قهرمانی به ریحانه سلمان پور رسید که در دیدار نهایی برابر ریحانه ولی زاده صاحب برد شد و پس از وی ریحانه مهدوی مهر در جایگاه سوم ایستاد. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مریم عباسی صاحب نشان طلا شد و پس از مریم عباسی، نرگس یاس بلاغی و زینب محمدی عناوین دوم و سوم را به دست آوردند. نفرات برتر هر وزن به مسابقات انتخابی تیم ملی که بهمن ماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند. بانوان ووشوکار قم سال گذشته در لیگ ووشوی بانوان کشور نیز حاضر بودند و نتایج قابل قبولی به دست آوردند و طبق اعلام هیئت ووشوی استان قم برای دومین سال متوالی نیز از اواخر پاییز امسال در لیگ شرکت خواهند کرد. کد خبر 4744831

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو مسابقات ووشو قم اخبار ورزشی قم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین استانداری سمنان شهرکرد خطبه های نماز جمعه رادیو اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان از راه‌یابی دو نفر از ورزشکاران این شهرستان به مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت شاخه بتل خبر داد.

محمد جواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رقابت‌های کشوری اسکیت فری استایل که به‌منظور تشکیل تیم ملی کشورمان برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی داخل سالن به میزبانی شهرستان نجف‌آباد برگزار شد، دو سکوی قهرمانی به ورزشکاران کاشان رسید.

وی افزود: در مسابقات کشوری اسکیت شاخه بتل انتخابی تیم ملی رده سنی بالای ۱۹، «محمدجواد وکیل‌الرعایا» پس از «امیر محمد طبرسی» توانست مدال نقره این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

رئیس  اداره ورزش و جوانان کاشان، تصریح کرد: «پارسا سیاری» نیز در رده سنی زیر ۱۹ سال در یک رقابت مهیج و دیدنی، مغلوب «کورُش مصطفوی» شد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و به مسابقه انتخابی تیم ملی دعوت شد.

سلامیان زاده گفت: «زهرا دادخواه» و «عارفه طرفدار» داوران کاشانی اسکیت نیز داوری رقابت‌های کشوری اسکیت فری استایل مسابقات در بخش دختران را بر عهده داشتند.

وی افزود: رقابت‌های کشوری اسکیت فری استایل در دو بخش برگزار شد که مسابقات بتل در بخش آقایان و بانوان، در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۹ سال و ۱۹ سال به بالا و در بخش اسپیداسلالوم نیز اسکیت‌بازان در رده‌های سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال با هم مبارزه کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برترین های مسابقات ملی مهارت رانندگی لیفتراک مشخص شدند
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور