Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:32:05 GMT

طرح «هزار مسجد هزار حقوقدان» در خوزستان اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۰۶۷۹

طرح «هزار مسجد هزار حقوقدان» در خوزستان اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: این طرح در راستای حفظ حقوق عامه و به منظور ارتقای سطح آگاهی های حقوقی مردم استان با هدف استفاده از ظرفیت بسیج، با همکاری و مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان استان آغاز شد.

وی افزود: این طرح اگر به صورت صحیح و مطلوب اجرایی شود می تواند در بحث پیشگیری از وقوع جرم و همچنین کاهش ورودی پرونده ها به محاکم تأثیر بسزایی را شاهد می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضایی استان خوزستان بر اهمیت گسترش طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در بین اقشار مختلف جامعه تاکید و بیان کرد: این طرح باید در بین اقشار مختلف جامعه توسعه و نهادینه شود به طوری که می توان با استفاده از ظرفیت سران عشایر، طرح «هر عشیره یک حقوقدان» را اجرایی و به افزایش سطح آگاهی های حقوقی افراد عشیره برای کاهش آسیب های عشیره کمک کرد.

وی با اشاره به لزوم آموزش های لازم و کافی به حقوقدانانی که در این طرح شرکت می کنند، اظهار کرد: در راستای ایجاد ارتباط با مردم و ارائه راهنمای هایی مطلوب در زمینه مسائل حقوقی لازم است که دوره های آموزشی برای بسیجیان حقوقدان شرکت کننده در این طرح برگزار شود و دادگستری استان این آمادگی را دارد که به منظور آشنایی بیشتر بسیجیان حقوقدان با محیط دادگستری، این دوره ها را برگزار کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی، بسیج و بسیجی را از شاخص های معنوی و انقلابی دانست و عنوان کرد: بسیج کلمه ای است که دارای پشتوانه معنوی و الهی است و بسیجی فردی است که با رفتار و کردار ولایت مداری خود در انجام فعالیت های مختلف مردمی جایگاه خوبی در جامعه دارد.

کد خبر 4744909

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خوزستان مساجد سازمان بسیج حقوقدانان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین استانداری سمنان شهرکرد خطبه های نماز جمعه رادیو اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ببینید | سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی
  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم