Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:07:10 GMT

مانچینی: نیمه اول ما خیلی آشفته بودیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۰۷۲۳

مانچینی: نیمه اول ما خیلی آشفته بودیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش مقابل یونان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ ابراز رضایت کرد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در مرحله انتخابی یورو 2020 با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، یونان را شکست داد و با حفظ رکورد صددرصد پیروزی و با 21 امتیاز صعود زودهنگام خود از گروه J به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» گفت: بازیکنان ما در این دیدار عالی کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از هر چیز باید از هواداران تشکر کنم که حتی با وجود اینکه در نیمه اول کمی عصبی بودیم، به ورزشگاه المپیکو آمدند و از ما حمایت کردند. می‌خواهیم این برد را به کودکان بیمارستان تقدیم کنیم. (بازیکنان تیم ملی ایتالیا پیش از این بازی به ملاقات کودکان بیمار در بیمارستانی در شهر رم رفته بودند.)

وی با اشاره به بازی دفاعی یونان که سرانجام پس از یک ساعت مقاومت با ضربه پنالتی جورجینیو شکسته شد و فدریکو برناردسکی هم در ادامه گل دوم آتزوری را به ثمر رساند، تصریح کرد: از این پس هم با تیم‌هایی تقابل خواهیم کرد در لاک دفاعی فرو می‌روند و به دفاع می‌پردازند. نیمه اول ما خیلی آشفته بودیم. باید با حوصله توپ را در زمین به گردش در می‌آوردیم تا فضای لازم را به دست بیاوریم، اما به جای این کار شروع به ارسال توپ‌های بلند کردیم که این اصلاً خوب نیست. در نیمه دوم با آرامش بیشتری بازی کردیم و با حفظ تمرکز به هدف‌مان رسیدیم.  

انتخابی یورو 2020|اسپانیا در شب رکوردشکنی راموس در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست داد/ ایتالیا برد و صعود کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا که در صورت پیروزی تیمش در بازی سه‌شنبه شب مقابل لیختن‌اشتاین با رکورد 9 پیروزی متوالی ویتوریو پوتزو با آتزوری بین سال‌های 1938 تا 1939 برابر خواهد شد، در این باره اظهار داشت: پوتزو یک اسطوره است نه به خاطر 9 پیروزی متوالی، بلکه به خاطر دو جام جهانی که برده است.

مانچینی گفت: واقعاً حس خوبی است که جو ورزشگاه المپیکو را اینچنین می‌بینیم و امیدوارم در ماه ژوئن آینده جو به مراتب بهتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد

تیم بسکتبال طبیعت تهران با درخشش ستاره آمریکایی خود، بازی نخستش در نیمه‌نهایی لیگ برتر را برد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز(شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی طبیعت به پایان رسید.

نخستین بازی این سری در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران شاهین‌طبع به عنوان میهمان، موفق شدند با نتیجه ۷۴ - ۸۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، به پیروزی دست یافته و یک بر صفر سری را پیش بیفتند.

به‌جز کوارتر دوم که با پیروزی ۲۱ - ۱۴ ذوب‌آهن به پایان رسید، در کوارترهای اول، سوم و چهارم این تیم طبیعت تهران بود که به ترتیب با نتایج ۱۷-۱۹، ۱۵-۲۵ و ۲۱-۲۶ به برتری رسید تا در مجموع با ۱۰ امتیازی برتری، نخستین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

همانند سایر بازی‌های تیم طبیعت تهران در پلی‌آف لیگ برتر ایران، «جردن استیونس» پوینت گارد آمریکایی تیم طبیعت با کسب ۴۱ امتیاز، تاثیرگذارین بازیکن زمین بود و ستاره این دیدار حساس شد. 

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

بازی دوم این دو تیم نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)