Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش «کاروان عشق اسیران خورشید» برای هشتمین سال متوالی در پیشوا برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حسین عباسی در خصوص برگزاری نمایش توسط گروه هنری ثارالله اظهار داشت: گروه نمایش کاروان عشق اسیران خورشید که خطبه خوانی حضرت زینب(س) است را بر روی صحنه می آورند که با استقبال پر شور مردم روبه رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این برنامه به دعوت حوزه برادران امام سجاد و حوزه خواهران کوثر ناحیه ورامین اجرا شده است گفت: این برنامه که امروز عصر در طارند اجرا شد فردا در ورامین اجرا خواهد شد..

 

فرماندار پیشوا از کمک مادی و معنوی به گروههای نمایش شهرستان خبر داد و بیان داشت: از زحمات برگزار کنندگان اجرای تعزیه خطبه خوانی حضرت زینب، تشکر و قدردانی می کنیم که تمام تلاش خود را برای احیای فرهنگ‌ عاشورایی کردند و ما نیز به نوبه خود از آنان حمایت خواهیم کرد.

 

گفتنی است که آیین نمادین حرکت کاروان اسراء کربلا در ورامین همه ساله در دوازدهم محرم هر سال از میدان رازی تا امام حسین (ع) ورامین انجام می‌شود که در مقصد خود( میدان امام حسین ) نمایش اسرای کربلا و مرثیه‌سرایی برای شهدای واقعه کربلا اجرا می‌شود.توسط هیات دلسوختگان قمر بنی هاشم ورامین برگزار می شود که این نمایش مذهبی در سال ۹۵ به ثبت آثار ادبی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است و درمدت ۴۵ دقیقه با ۵۰ بازیگر اجرا می شود.

 

 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی شیراز مسجد زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ نماز جمعه حب الحسین یجمعنا عباسی فرماندار پیشوا شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ

رومینا مهدوی کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد، خواستم با اجرا خوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه باشیم.

وی با ابراز امیدواری ازاینکه صلح در جهان برقرار شود، گفت: این اجرا به صورت محدود و در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خواهد بود.

مهدوی اظهار داشت: تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوانی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی،‌ پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر