Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از از حضور مددجویان تحت حمایت این استان در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مددجویان با مشارکت خیران و نیکوکاران به عتبات عالیات مشرف شدند.

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کاری وفرهنگی این نهاد، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی است، افزود: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی موجب تقویت روحیه معنوی، ارتقا باورهای دینی و آشنایی آن‌ها با سیره ائمه اطهار(ع) می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین مددجویان، از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی و فکری آنان است.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی به همکاری خیران و مشارکت‌های مردمی در اجرای طرح شوق زیارت اشاره و خاطرنشان کرد: خیرانی که شرایط مالی مناسب دارند اما توانایی حضور در این سفرها را ندارند می‌توانند با استفاده از طرح زیارت نیابتی یکی از مددجویان را به کربلا بفرستند و در این حرکت عظیم سهیم باشند. وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد برنامه‌ ای برای اعزام گروهی و کاروانی ندارد گفت: مددجویان تحت حمایت به‌صورت انفرادی با دریافت گذرنامه و ثبت‌نام در سامانه سماح مشمول دریافت کمک‌هزینه زیارتی می‌شوند.  آسوده تأکید کرد: بخشی از اعتبارات زیارت اربعین از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیران تأمین‌شده است. وی در مورد نحوه مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه سفر زیارتی مددجویان نیز گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در این کار خیر می‌توانند به سایت http://www.shogheziarat.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره‌گیری #۰۵۱*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم وجوه خود را واریز کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اربعین حسینی کمیته امداد خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد