Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@14:53:12 GMT

علیرضا بیرانوند در انتظار اولین جایزه آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۰۹۳۰

علیرضا بیرانوند در انتظار اولین جایزه آسیایی

تقدیر بر این است که اولین جایزه آسیایی علیرضا بیرانوند ارتباط چندانی به نمایش فوق العاده‌ او دروازه پرسپولیس و تیم ملی نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، گلر شماره یک فوتبال ایران روز جمعه در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره جایزه " رویای آسیا" صحبت کند. جایزه‌ای که ممکن است بابت فعالیت خیرخواهانه به این دروازه‌بان بلندقامت لرستانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند در جریان سیل رخ داده در فروردین ماه گذشته که مناطق بسیاری از ایران را درگیر خود کرد، در کمک‌رسانی به همشهریان و هم‌زبانانش پیشتاز بود و کاروانی را راهی شهرهای آسیب دیده کرد. با انتشار اخبار مربوط به این فعالیت، کنفدراسیون آسیا نام بیرانوند را در فهرست جوایز مربوط به فعالیت‌های جنبی و خیرخواهانه قرار داده است.

علیرضا بیرانوند به همراه بویرای بهات، روزنامه نگار نپالی از سوی اسپانسرهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این جایزه فردی نامزد شده‌اند که این جایزه در تاریخ 8 آبان به آنها اهدا خواهد شد و برنده این جایزه به جز دریافت لوح تقدیر، 10 تا 15 هزار دلار جایزه نقدی نیز دریافت خواهد کرد.

شماره یک تیم ملی و پرسپولیس که سال گذشته امیدوار بود جایزه مرد سال فوتبال آسیا را تصاحب کند، با شکست پرسپولیس در فینال آسیا، موفق به دستیابی به این افتخار فردی نشد اما ادامه درخشش او می‌تواند همچنان وی را در مسیر این جایزه قرار بدهد، اگرچه امسال با حذف پرسپولیس در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان، علیرضا بیرانوند امتیازات کمتری نسبت به سال گذشته خواهد گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیرانوند آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها