Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰ گروه ارزیابی و پرداخت خسارت سیار بیمه ایران، برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، رهسپار مناطق مرزی غرب و جنوب کشور و مسیرهای منتهی به آن شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در مراسمی که با حضور محمد رضایی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد، این ۲۰ گروه به مسیرهای راهپیمایی اربعین اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در این مراسم در سخنانی گفت: برای خدمات رسانی بهتر به میلیون‌ها زائر کربلای معلی، این گروه‌های سیار برای کارشناسی و پرداخت خسارت تصادفات احتمالی در مسیر زائران اربعین و در مناطق مرزی شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص میزان پرداخت خسارت هیچ محدودیتی برای گروه‌های اعزامی وجود ندارد، گفت: با توجه به اختیارات تامی که به کارشناسان اعزامی تفویض شده است، علاوه بر کاهش فرآیند بررسی و برآورد زیان وارد شده، پرداخت خسارات به طور الکترونیکی و در محل وقوع حادثه به حساب زیاندیدگان انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: زائران در صورت بروز تصادف، می‌توانند با شماره ۰۹۶۶۸ تماس بگیرند تا نزدیک‌ترین گروه سیار به آنها معرفی شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی شیراز کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه زائران اربعین حسینی اربعین حسینی بیمه ایران اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات