Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@23:36:15 GMT

انتقاد بازیگر «ستایش» از حرف‌های داریوش ارجمند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۲۸۲

انتقاد بازیگر «ستایش» از حرف‌های داریوش ارجمند

شیوا خنیاگر با تأکید بر اینکه سریال «ستایش» در فصل‌های بعدی و به خصوص در فصل سوم دچار ضعف‌های بسیاری شده درباره نقص‌هایی که در این سریال دیده می‌شود گفت و تأکید کرد بهتر بود «ستایش» در همان فصل اول به پایان می‌رسید و ادامه‌دار نباشد.

به گزارش شریان نیوز،شیوا خنیاگر، بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: من در فصل اول «ستایش» حضور داشتم و ۶ ماه سر صحنه این سریال بودم اما متأسفانه دستمزد من را به موقع ندادند و ماه‌ها برای گرفتن دستمزدم دوندگی کردم و در نهایت حدود ۹ ماه بعد دستمزدم داده شد و برای ادامه همکاری در فصل بعد قراردادی نوشته شد که کاملاً یک طرفه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنیاگر تصریح کرد: در این قرارداد نوشته شده بود که به هیچ‌عنوان حق نداشتم گروه تصویربرداری را ترک کنم من نیز از آنجا که تجربه همکاری اول را با این گروه داشتم، از تهیه‌کننده خواسته‌هایی داشتم که به توافق نرسیدیم و من نیز قرارداد دوباره را نپذیرفتم و در نهایت با وجود اینکه قرار بود کاراکتر من در ادامه سریال حضور داشته باشد، تصمیم گرفتند که این کاراکتر را زودتر بکشند و از بین ببرند تا نیازی به من نباشد.

وی افزود: امروز که با مردم درباره سریال «ستایش» صحبت می‌کنم اکثر افراد معتقد هستند که فصل اول سریال کافی بوده و کاش «ستایش» را تا اینجا بی‌دلیل ادامه نمی‌دادند و به قولی به سریال آب ببندند. امروز با ارتباطاتی که به وجود آمده مخاطبان بسیار آگاه‌تر هستند و وقتی امکان دسترسی به همه سریال‌های روز دنیا مهیا شده و هر کس با دسترسی به اینترنت می‌تواند بهترین سریال‌های روز دنیا را ببیند، نمی‌توان مخاطب امروز را با مخاطب دیروز مقایسه کرد. مردم دیگر سریال خوب را از سریال بد تشخصی می‌دهند و نمی‌شود با هر اثری آنها را پای تلویزیون نشاند.

این بازیگر در ادامه گفت: در فصل سوم سریال «ستایش» می‌بینید که کاراکتر ستایش با وجود اینکه پیرتر شده نه تنها هیچ تغییری در صورتش رخ نداده بلکه چهره ستایش نسبت به فصل دوم جوان‌تر به نظر می‌رسد و این اتفاق عجیب که مورد انتقاد همه مخاطبان قرار گرفته با توجیهاتی از سوی عوامل سریال روبرو شده که به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست.

خنیاگر اظهار داشت: با توجه به شناختی که در حوزه گریم و چهره‌پردازی دارم قبل از هر چیز باید بگویم که چهره نرگس محمدی به هیچ‌عنوان قابلیت گریم شدن و تبدیل کردن وی به یک پیرزن مسن را ندارد و اصطلاحاً گریم‌خور نیست. اگر چهره‌پرداز و کارگردان «ستایش ۳» اصرار داشتند که چهره این بازیگر حتماً پیر باشد حداقل گریم صورت او دو الی سه ساعت در روز طول می‌کشید و در نهایت مشخص است که چنین دردسری را به جان نخریده و کلاً پیر کردن چهره این بازیگر را منتفی کرده‌اند چراکه پیر کردن چهره‌هایی که استخوانی نیستند بسیار سخت و زمانبر است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «اغما» گفت: من از داریوش ارجمند تعجب می‌کنم که برای توجیه این عیب بزرگ در سریال می‌گوید امروز هر خانم مسنی می‌تواند با بوتاکس چین و چروک‌های صورتش را رفع کند اما نمی‌خواهد به این نکته که مربوط به چهره بازیگر می‌شود اشاره کند و از طرفی توجیه آقای ارجمند به هیچ‌عنوان منطقی نیست چراکه اگر به شخصیت‌پردازی نقش ستایش دقت کنیم می‌بینیم از خانمی مذهبی چون ستایش بسیار بعید است که اقدام به بوتاکس پوست صورتش کند و نکته دیگر این است که اصلاً زمانی که قصه سریال در آن روایت می‌شود مربوط به دوره‌ای است که امکان بوتاکس پوست وجود نداشت.

خنیاگر در ادامه اظهار داشت: من از اولین بازیگرانی بودم که در این سریال انتخاب شدم و شاهد بودم که اولین انتخاب عوامل تولید «ستایش» میترا حجار بود اما نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی افتاد که میترا حجار در نقش ستایش حاضر نشد و در نهایت نرگس محمدی را انتخاب کردند. به نظر من عوامل تولید سریال «ستایش» که می‌دانستند قصه تا این زمان پیش می‌رود بهتر بود که از همان ابتدا در هنگام انتخاب بازیگران، فکری برای این موضوع می‌کردند و اگر همان میترا حجار در نقش ستایش حاضر میشد قطعاً امروز شاهد این وضعیت نبودیم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود گبرلو بازیگر شد

به گزارش قدس آنلاین، گبرلو که در سال‌های دور تجاربی در عرصه‌های نمایشی و حضور بر صحنه تئاتر داشته، در صفحه‌شخصی خود نوشت: عصر چهارشنبه‌ای، آقای شمس دستیار محترم آقای سامان مقدم، تماس گرفتند و درخواست داشتند همان نقشی را که در برنامه‌ها به عنوان مجری سینمایی دارم در قسمتی از سریال افعی تهران داشته باشم. فرمودند سکانسی هست که جناب معادی نقش فیلمسازی دارند که با شما گفتگو کنند. تردید داشتم.،فرمودند شیوه سریال اینگونه است که برخی شخصیت‌ها در نقش خودشان ظاهر می‌شوند. پذیرفتم صبح جمعه‌ای سر صحنه رفتم. در بدو ورود آقای سامان مقدم که سال‌ها از ایشان خبر نداشتم و بعد جناب پیمان معادی را دیدم. با هر دو سلام و علیک گرمی داشتم. پیمان معادی را در نشست‌های خبری جشنواره فیلم فجر دیده بودم ولی فیلم‌هایش را چه داخلی و چه خارجی دیده‌ام. برای من یک شخصیت دوست داشتنی هستند. فیلمنامه کافه ستاره‌اش و بازی در ابد و یک روزش را دوست دارم… متن را تمرین کردیم تا صحنه فیلمبرداری آماده شد. یک تیم حرفه‌ای و مسلط را سر صحنه دیدم؛ به‌خصوص استاد غفوری که پشت دوربین جذابیت پر افتخاری داشتند. سامان مقدم برای من همیشه متفاوت بود. به تسلطش به فیلم و سریال اعتماد داشتم. صدسال به این سال‌ها و یک عاشقانه ساده‌اش را دوست دارم. به پیشینه جمع اعتماد کردم. بدم هم نمی‌آمد جلوی دوربین یک تیم حرفه‌ای ظاهر شوم. تا شروع ضبط فرصت شد با عزیزان پشت صحنه گپ برنم. معلوم بود تیم باهوش و کاربلدی دورهم جمع شدند. وقتی سریال پخش شد از ساختار جذاب و حرفه‌ایش لذت بردم. به‌خصوص در قسمت اول خیلی حرف‌های قصه روایت می‌شود و در قسمت‌های بعد با روشن‌شدن لایه‌های دیگر کنجاوی‌ها برانگیخته می‌شود… چون خودم نقشی در این سریال دارم از ارایه نظر مثبتم خودداری می‌کنم ولی وظیفه دارم از همه عزیزان سر صحنه سپاسگزاری کنم. مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر برنامه‌ریزی: علی شمس، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: کامیاب امین‌ِِعشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: ندا نصر، مدیر تولید: امیر یمینی و منشی صحنه: دنیا راد و به‌خصوص جناب سامان مقدم و جناب پیمان معادی و همچنین سایر عزیزان زحمت کش افعی تهران.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»