Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:34:14 GMT

جلد دوم تولد در لس‌آنجلس در راه کتابفروشی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۶۵۶

جلد دوم تولد در لس‌آنجلس در راه کتابفروشی‌ها

جلد دوم «تولد در لس‌آنجلس» به کوشش بهزاد دانشگر تا نمایشگاه کتاب سال آینده منتشر می‌شود. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جلد دوم «تولد در لس‌آنجلس»، نوشته بهزاد دانشگر، در سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. این اثر همانند جلد نخست آن، به زندگی افرادی می‌پردازد که دو نوع سبک زندگی را تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر تاکنون آثار متعددی از جمله «ادواردو»، «پادشاهان پیاده» و «تولد در لس آنجلس» را در کارنامه ادبی خود دارد. جلد نخست «تولد در لس‌آنجلس» داستان خواننده‌ای در آمریکا را روایت می‌کند که زندگی‌اش به یک‌باره دچار تحول و تغییر می‌شود. همیشه خواندن خاطرات کسانی که یک شبه مسیر زندگی شان عوض می شود و از بی راهه به راه درست می‌رسند جذاب و آموزنده است. برخی تصمیم‌های یک‌شبه و تغییر و تحول‌های لحظه‌ای، دنیای آدمی را آباد می‌کند و برخی برعکس؛ از دنیا می گذری و به دنیای بعدی می‌رسید.

مخاطب این کتاب ، نوجوانان و جوانانی هستند که ذهن‌شان مملو از سؤالاتی است که از تقابل سنت و مدرنیته ایجاد شده‌؛ جوانانی که می‌خواهند به روز و مدرن باشند؛ اما با معیارهایی که لزوماً آنها را به مسیری درست هدایت نمی‌کند و علاقه‌ای به خواندن خاطرات برای کسب تجربه دیگران را دارند.

جلد دوم «نفس» به کتابفروشی‌ها می‌‌آید/ روایت مستند از آدم‌هایی که تغییر کردند

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات دینی و آیینی کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته میثم محمدی سرپرست نویسندگان: این کتاب به مدت یک سال و نیم و با تلاش ۱۲ نویسنده از گروه جهادی نادیان و با هدایت محمد حسین فاعظی کارشناس مسائل فلسطین نوشته شده است.
در این کتاب تلاش شده به دور از مسائل سیاسی، واقعیات و جزئیات زندگی مردم فلسطین در محاصره و زندگی شخصیت ها‌ی فلسطینی در قالب داستان‌های کوتاه روایت شود.

دیگر خبرها

  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • نکوداشت محمدرضا سنگری در دزفول
  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • بحران ادبیات داریم