Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:14:59 GMT

چرا همایش روز ملی البرز برگزار نشد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۷۹۳

چرا همایش روز ملی البرز برگزار نشد؟

مسئول بنیاد البرز شناسی گفت: اختلاف نظر در خصوص زمان روز ملی البرز باعث شد این مراسم امسال برگزار نشود.

مهراب رجبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از حدود پنج سال قبل، بیستم مهر ماه از سوی بنیاد البرزشناسی به عنوان روز ملی البرز معرفی و در دو سال گذشته نیز طی مراسمی ‌این روز به همه معرفی می‌شد.

وی با اشاره به بازنگری شورای فرهنگ عمومی طی ماه‌های گذشته در خصوص برخی رویدادهای و المان‌های مهم استان ادامه داد: بر اساس آخرین تصمیمات اعضای این شورا بنا شد دژ مادها در محوطه ازبکی، درخت اُرس و عقاب پرطلایی به عنوان نمادهای استان باقی بمانند اما اعضا در خصوص اینکه 20 مهر به عنوان روز ملی البرز باقی بماند یک نظر نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی توضیح داد: برای تعیین روزی مناسب برای روز ملی البرز از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی استان نظرخواهی شد و همگی بر مناسب بودن 20 مهر برای این روز صحه گذاشتند اما علی‌رغم این تاییدات باز اعضای شورای فرهنگ عمومی انتخاب زمان مناسب برای روز ملی البرز را به ارایه نقطه نظرات کارشناسانه تکمیلی منوط کردند و تصمیم گیری در این خصوص به آینده موکول شد.

مسئول بنیاد البرزشناسی اضافه کرد: با شرایط پیش آمده بنا شد تا تعیین روز مشخصی به عنوان روز ملی البرز از برگزاری این مراسم خودداری شود.

رجبی افزود: با توجه به اینکه طبق روال سال‌های گذشته اخباری در خصوص نحوه برگزاری این مراسم در سال جاری منتشر شده بود و کاروان سرای شاه عباسی هم به عنوان مکان برگزاری این مراسم معرفی شده بود، من دیروز از ساعت 10 تا 12 در این مکان حضور یافته و از همه کسانی که برای شرکت در مراسم روز ملی البرز حضور یافته و از لغو آن اطلاعی نداشتند، عذرخواهی کردم.

وی گفت: امیدواریم با اتفاق نظر اعضای شورای فرهنگ عمومی و انتخاب زمانی درخور برای روز ملی البرز از سال آینده شاهد برگزاری این مراسم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری عقاب طلایی تپه ازبکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان