Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد درباره اتفاقات رخ داده پیرامون انتخابات فدراسیون والیبال و ثبت نام محمدرضا داورزنی در این انتخابات بدون استعفا از وزارت ورزش، گفت: ما امروز این موضوع را در مجلس پیگیری می کنیم. نگران برخورد سلیقه ای افراد و سوء استفاده در این مسئله هستیم. آقایانی که در معاونت وزارت هستند، استعفا بدهند تا موقعیت آنها مسئولیتشان را پوشش ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، افزود: تربیت بدنی (وزارت ورزش) مجری برگزاری انتخابات است، صلاحیت ها را تایید می کند، روی انتخابات نظارت دارد و حتی در انتخابات شرکت می کند! کاری به قانون نداریم ولی این کار از نظر اخلاقی هم درست نیست. دلیل اصرار وزارت ورزش را روی این موضوع نمی دانم.

نماینده مجلس تاکید کرد: حتی اگر قانونی هم در کار نبود به صلاح بود که به استقلال و آزادی احترام بگذارند و از سمت خود قبل از انتخابات استعفا بدهند.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس از امروز بررسی این مسئله را شروع می کند، یادآور شد: به دنبال این هستیم که دوستانه و مصلحت اندیشانه این موضوع را حل و فصل کنیم. حتما باید در این امر منتظر نتیجه باشیم.

وی در پایان گفت: بین افرادی که برای انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام کرده اند، آدم های متشخص و باسواد که تحصیلکرده و ورزشی هم هستند، دیده می شود. آدم های خوب زیاد هستند. نمی دانم چرا وزارت اینقدر حساس است. اگر هم کسی می خواهد در انتخابات شرکت کند، باید آزادانه باشد. در این شرایط سایر کاندیدا حق اعتراض دارند. با هر منطقی نگاه کنیم حق با آنهاست کما اینکه بعضی از این گزینه ها هم به مجلس اعتراض کرده اند.

کد خبر 4745122

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی علی اصغر یوسف نژاد مجلس شورای اسلامی فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال کامبوج تیم گل گهر سیرجان مارک ویلموتس کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد

«هاله غریط» سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا، در اعتراض به سیاست واشنگتن در قبال جنگ غزه، استعفای خود را اعلام کرد و این حداقل سومین استعفای این وزارتخانه به دلیل این موضوع است.

به گزارش ایسنا، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است