Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از رشد سه برابری سرمایه‌گذاری در این منطقه طی شش ماه اول امسال خبر داد.

نادرثناگو مطلق در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در شش ماه اول امسال بیش از هزار و 499 میلیارد ریال  جذب سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این منطقه صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه برابر رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد اشتغالزایی در این منطقه ادامه داد: بنابر اعلام دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال در این منطقه نیز با رشد دو برابری همراه بوده است.

این مسئول با بیان اینکه پیام به عنوان نزدیکترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت نقش بسزایی در چرخه تولید و ایجاد اشتغال در کشور ایفا می‌کند، افزود: مجموعه پیام در راستای حمایت از سرمایه گذار داخلی اقدام به بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز کرده و از این رو شاهد سرمایه گذاری قابل توجه شرکت‌ها به ویژه در حوزه آی سی تی و دانش بنیان بوده‌ایم.

ثناگو مطلق گفت: در حال حاضر بیش از 300 شرکت در حوزه‌های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی تی،آی سی تی و... در این منطقه فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري رشد اقتصادي اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود