Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:03:42 GMT

امید استرالیا با مربیگری آرنولد در برابر ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۴۰۲

امید استرالیا با مربیگری آرنولد در برابر ایران

مرتضی محصص، رییس کمیته فنی خبر داده است امید استرالیا با مربیگری گراهام آرنولد سرمربی تیم بزرگسالان این کشور در برابر ایران قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، او دراین باره به سایت فدراسیون فوتبال می گوید: ابتدا باید بگویم که این یک مسابقه بسیار خوب و ایده آل براى تیم المپیک ماست. خیلى خوشحالم که چنین مسابقه اى در برنامه قرار گرفته و مى توانیم با یکى از بهترین تیم هاى حاضر در مسابقات مقدماتى دیدار کنیم که یک تجربه تاکتیکى بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام آرنولد سرمربى تیم بزرگسالان هدایت تیم المپیک استرالیا را در اختیار دارد و رنه مولنشتین هلندى هم دستیار او است که هر دو مربیان صاحب رزومه و شناخته شده اى هستند. این دو مربى به فوتبال مالکانه اعتقاد دارند و استرالیا با آرایش 2-4-4 برابر ما قرار مى گیرد.تیم دونده و قدرتى است. همچنین مولنشتین که دوره هاى مربیگرى را در کنار هم بوده ایم سبک فوتبال روى زمین و حفظ توپ را در تیم هاى خودش اجرا مى کند.

 

رییس کمیته فنى در پایان گفت: بچه ها مقابل شهرخودرو بازى خوبى ارائه کردند. شروع بسیار خوبى داشتند و نمایش تیم کاملا امیدوارکننده بود. با برنامه ریزى لازم مى توانم گام به گام پیشرفت کنیم و از این مسابقه هم به خوبى استفاده کنیم.

تیم امید ایران فدراسیون فوتبال مرتضی محصص(رئیس کمیته فنی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان