Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمجید کرمی گفت: در پی مراجعه دو نفر مالباخته به پلیس آگاهی و اعلام شکایت آنان مبنی بر کلاهبرداری وسرقت ۹ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ۳۶ میلیارد ریال، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان که در صنف طلا فروشی فعال هستند در شکوائیه خود اعلام کردند فردی که مدتی در خرید و فروش طلا با آنان فعالیت داشته طلای ساخته شده را به طلا فروشان تحویل و معادل آن طلای آب شده (شمش) تحویل می گرفته است که با طرح و برنامه ریزی و پس از جلب اعتماد آنان به مغازه طلافروشی مالباختگان مراجعه و اعلام می کند طلای ساخته شده تا چند دقیقه دیگرتوسط همکارش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم جهت تسریع در کار معادل وزن طلای سفارش داده شده طلای آب شده بمیزان ۹ کیلوگرم درخواست کرده که شکات با توجه به اطلاع قبلی توسط متهم در خصوص وزن سفارشات ، مقدار طلای مذکور را جهت توزین به فرد کلاهبردار داده که نامبرده پس از چند دقیقه و با استفاده از شلوغی مغازه با طلای تحویل گرفته شده از مجتمع خارج شده است.

وی ادامه داد: شکات پس از چند دقیقه با نامبرده تماس گرفته و با توجه به عدم پاسخگویی و از دسترس خارج کردن تلفن ، متوجه کلاهبرداری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطر نشان کرد: بلافاصله اقدامات لازم جهت دستگیری متهم آغاز که با تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات فنی و پلیسی نهایتا مخفیگاه نامبرده در شهرستان یزد شناسایی شد.

کرمی تصریح کرد : ماموران با اخذ نیابت قضائی به شهرستان یزد اعزام و با تعقیب و مراقبت های لازم محل اختفا متهم را شناسایی و پس از کسب اطمینان از حضور وی در منزل طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش علاوه بر طلاهای مسروقه، مقدار ۲ کیلو و ۳۱۵ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار داشت : متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات و اعتراف به بزه انتسابی، به دادسرا اعزام و با قرار ۶۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

کد خبر 4745148

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی هرمزگان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای