Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:25:36 GMT

آتش‌سوزی دو دستگاه نیسان همراه با ۴ زخمی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۶۱۰

آتش‌سوزی دو دستگاه نیسان همراه با ۴ زخمی +عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار بین دو دستگاه نیسان در اتوبان تهران ـ قم خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ قم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:45 بامداد امروز (21 مهر 98) حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران ـ قم، نرسیده به خروجی واوان (حدوداً 6 کیلومتر بعد از عوارضی) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان حامل بار برنج با دو سرنشین و یک دستگاه خودروی نیسان سرانزا به شدت با هم برخورد کرده‌ و هر دو دستگاه خودرو کاملاً شعله‌ور شده‌اند.

ببینید: فیلم/ دستگیری کلاهبرداران تصادف ساختگی عکس/ تصادف خونین یک تریلی با سمند

وی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان سه سرنشین خودروی سرانزا (سه مرد) و یکی از سرنشینان خودروی نیسان باری (یک خانم) از خودروها خارج و دو سرنشین سرانزا و سرنشین نیسان به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

ملکی افزود: یکی از سرنشینان سرانزا در محل حضور داشت و دیگر سرنشین خودروی نیسان (راننده) داخل خودروی شعله‌ور محبوس شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودروی نیسان را برش داده و راننده را از داخل خودرو خارج کردند که پس از معاینات اولیه این شخص توسط عوامل اورژانس مشخص شد وی به علت شدت جراحات وارده و سوختگی‌های شدید جان باخته است.

به گفته وی، این حادثه در مجموع یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 5:10 بامداد به عملیات خود پایان دادند.

وی از رانندگان خواست حین تردد در جاده‌های برون‌شهری ضمن رعایت جوانب احتیاط، در زمان احساس خستگی ریسک نکرده و پس از استراحت کافی مجدداً رانندگی کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن آتش سوزی آتش نشانی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه